fbpx

נדל"ן באור עקיבא

נדל"ן באור עקיבא

אור בעיניים

התדמית הלא זוהרת של אור עקיבא, הסמוכה לקיסרה היוקרתית והעשירה, השתנתה באחרונה ללא הכר. השכונות החדשות והמושקעות, הפארקים רחבי הידיים, מערכת החינוך המשודרגת, הקרבה לים והמחירים שעדיין נותרו אטרקטיביים – עושים את העבודה היטב. אין ספר שהשקעה ב נדל"ן באור עקיבא היא אחת ההשקעות הכי חמות בשטח, וכדאי להזדרז

עד לא מזמן נחשבה אור עקיבא לאחות הענייה והלא זוהרת, בלשון המעטה, של קיסריה העשירה והיוקרתית. אך כל זה שייך לעבר. אור עקיבא , המונה כ-19,000 תושבים וגובלת בקיסריה, בנימינה ויישובי המועצה האזורית חוף הכרמל, זוכה באחרונה לפריחה משמעותית ולבנייה מואצת של שכונות חדשות ויפות. התדמית הלא מחמיאה של העיר הולכת ונעלמת – לא מעט בזכות העובדה שרבים מתושבי קיסריה הסמוכה רוכשים באור עקיבא דירות לילדיהם, או כהשקעה עתידית. אך הנדל"ן באור עקיבא הפך למבוקש מאוד בעיקר בזכות משקיעים, משפחות וזוגות צעירים מכל רחבי הארץ, המחפשים להגשים חלום: לקנות דירה משלהם במחיר נוח ולזכות באיכות חיים ליד הים במחיר נוח, רגע לפני שהוא יעלה.
מחירי הנדל"ן באור עקיבא כבר עלו בשנה האחרונה בעקבות הביקוש הרב, אך עדיין מדובר במחירים אטרקטיביים לעומת ערים אחרות. לדוגמה: מחיר דירת חמישה חדרים חדשה, בשכונה חדשה, עומד על כ-1.7 מיליון ש' – מחיר נמוך לכל הדעות לעומת מחירי הדירות במרכז הארץ. לעומת זאת, התשואה על דירה חדשה באור עקיבא היא כ- 3.5% לשנה – נתון מרשים בהחלט.

אור עקיבא מתהדרת ביתרונות רבים נוספים: קרבה של דקות לחוף הים ולקיסריה, שהיא אטרקציה בפני עצמה בשל הגן הלאומי השופע עתיקות, מוזיאונים, בתי קפה ומסעדות ; נגישות לכבישים מרכזיים – כביש 2 (כביש החוף), באמצעות מחלף חדש, וכביש 4, כששני אלה מחברים את העיר לכל רחבי הארץ. בנוסף, תחנת הרכבת בבנימינה נמצאת במרחק של מספר דקות נסיעה מהעיר. הנוחות הזו מאפשרת לתושבי אור עקיבא לעבוד בערים מרכזיות כגון חיפה, רעננה ותל אביב, וכן בפארק העסקים קיסריה הסמוך.
מוקד משיכה נוסף למשפחות צעירות הוא ההשקעה הגדולה שבוצעה בשנים האחרונות במערכת החינוך בעיר, בדגש על חדשנות ומצוינות – והפירות כבר נקטפים. גם בתחום התרבות והפנאי לאור עקיבא יש מה להציע, והרבה:
היכל התרבות הגדול בעיר, שהוקם בשנת 2002, הפך בשנים האחרונות להיכל המרכזי באיזור כולו, והוא מארח הצגות תיאטרון, מופעי מחול, בידור ומוזיקה, מופעים לילדים, כנסים ועוד. בעיר נמצא גם מרכז מוזיקה מרשים, שבו לומדים 150 תלמידים וגם בו מתקיימים מופעים. בנוסף, יש באור עקיבא מרכזי קניות ופנאי רבים, ביניהם קניון "אורות" הענק, הנמצא בכניסה לעיר ומושך אליו מבקרים מכל האיזור.
אין ספק שהשקעה בנדל"ן באור עקיבא היא אחת ההשקעות החמות בשטח, ומכיוון שהצפי הוא שבעקבות הביקוש הרב המחירים יעלו בהתמדה, כדאי להזדרז.
עם הפנים לים: דירות למכירה באור עקיבא
היתרונות הרבים של אור עקיבא מושכים אל העיר קבלנים ויזמים רבים, ומוקמים בה פרויקטים חדשים ואטרקטיביים מבחינת המחירים ואיכות הבנייה. שוק הדירות למכירה באור עקיבא מעולם לא היה פעיל ואטרקטיבי כל כך, והמגמה רק מתחזקת.
מדרום לעיר שוכנת שכונת אור ים החדשה, שבה נבנות כ- 3,500 יחידות דיור, פארקים, אגמים מלאכותים, ושטחי מסחר, ספורט ופנאי. הביקוש לשכונה מרקיע שחקים, אך היא נחשבת למעין עיר קטנה בפני עצמה, למרות שבפועל היא שייכת לתחום המוניציפלי של אור עקיבא.
פרויקטים חדשים של דירות למכירה באור עקיבא אפשר למצוא גם בעיר עצמה, לדוגמה OPARK בשכונת נווה אור החדשה והפסטורלית, במרכז המתחדש של העיר, מרחק הליכה מהמרכז, סמוך לקניון "אורות" ולשכונת הקוטג'ים, קרוב לים וליציאה לכבישים מרכזיים. המתחם כולל כ-400 יחידות דיור, פארק מרכזי צמוד, תשתיות מודרניות, ועוד.
פרויקט חדש נוסף הוא "מצפן הים" בשכונת היובל בצפון מערב אור עקיבא, הסמוך לחוף הים, לעורקי תנועה מרכזיים, למוסדות חינוך ולמרכזי תרבות ופנאי. הבניין כולל תשע קומות (שמונים ושש יחידות דיור), 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים – בסטנדרט בנייה איכותי ומהודר.
אלה הן רק דוגמאות לפרויקטים חדשים רבים המוקמים בימים אלה באור עקיבא. כאמור, מחירי הדירות עדיין אטרקטיביים, אך כמובן שבשכונות החדשות הדירות יקרות יותר מאשר בשכונות הוותיקות, והמחירים מושפעים גם מגודל הדירה וממיקומה. הדירות הסמוכות לחוף הים יהיו, מטבע הדברים, יקרות יותר.

מחירים לדוגמה של דירות למכירה באור עקיבא
(חדשות) :
דירת 3 חדרים: 1.2 מיליון ש'
דירת 4 חדרים: 1.5 מיליון '
דירת 5 חדרים: 1.7 מיליון ש'
פנטהאוז: 1.9 מיליון ש'
• המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים, והם מחירים ממוצעים ומשוערים, להמחשה בלבד.

משרדים למכירה באור עקיבא עם הפנים לעתיד:
הביקוש הרב לדירות באור עקיבא והפיתוח המאסיבי של העיר משפיע גם על הביקוש למסחר ולעסקים, ולכן השקעה במשרדים למכירה באור עקיבא היא השקעה משתלמת וכדאית.
מרכזי מסחר שונים פזורים באור עקיבא, בניהם חנויות לאורך רחוב בלפור, מרכז השווקים "קנדי" וקניון "אורות" הממוקם בכניסה לעיר, על כביש מס' 4.
הקניון הענק, המושך אליו תושבים מכל האיזור, משתרע על פני כ- 11,000 מ"ר של שטחי מסחר בשלוש קומות, ובהן שתי קומות משרדים. בקניון פועלות חנויות מרשתות מובילות בתחום האופנה, ההנעלה, התכשיטים ועוד ועוד, יש בו מגוון בתי קפה ומסעדות, רשת מזון גדולה, סניפי בנק ודואר ועוד.
משרדים למכירה באור עקיבא, ובמיוחד בקניון "אורות", הם מבוקשים ביותר. גם כאן המחירים, כמו בתחום הדירות בעיר, עדיין אטרקטיביים, אך הם צפויים לעלות. המרכזים המסחריים העתידים לקום בשכונות החדשות והמבוקשות שנבנות בעיר, ביניהן שכונת אור ים, מהווים אף הם פוטנציאל מבטיח להשקעה במשרדים למכירה באור עקיבא.
.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות