fbpx

נדל"ן בהוד השרון

אווירה כפרית ופסטורלית לצד תנופת בנייה מואצת וצביון אורבני, מספר נמוך יחסית של תושבים לעומת ערי השרון, נגישות נוחה לכבישים ראשיים ואפשרויות תעסוקה רבות הפכו את הוד השרון ליהלום נדל"ני מבוקש. אין ספק ש- נדל"ן להשקעה בהוד השרון היא אחת ההשקעות הטובות שיש כיום בישראל.

לאחר שבמשך שנים רבות נחשבה הוד השרון למקום מנומנם ולא אטרקטיבי במיוחד בכל הקשור לנדל"ן, עברה העיר מהפך של ממש: בשני העשורים האחרונים נבנו בה פרויקטים רבים חדשים, וגם בימים אלה היא נמצאת בתנופה מואצת של בנייה ופיתוח. הוד השרון הפכה לאחת הערים המבוקשות בארץ, לא פחות משכנותיה כפר סבא ורעננה, ובשנים האחרונות היא מושכת אליה בעיקר זוגות צעירים משכבה סוציו-אקונומית בינונית-גבוהה יחסית.
הסיבות לכך רבות:
בניגוד לערים הגדולות בשרון, בהן כמעט ולא נותרו שטחים פנויים לבנייה, בהוד השרון יש עדיין שפע של מרחבים פתוחים ושטחים חקלאיים, שבאחרונה הופשרו או שנמצאים לקראת הפשרה. זו הסיבה שיש לקבלנים אפשרות להציע פרויקטים חדשים רבים, כמו גם קרקעות להשקעה עתידית ומבטיחה.

במקביל לתנופת הבנייה המואצת, עיריית הוד השרון משקיעה רבות בתשתיות, בפיתוח עירוני מהיר, בפתרונות תחבורה ועוד, לצד שמירה קפדנית על ערכי טבע ונוף. עובדה זו הופכת את ה- נדל"ן להשקעה בהוד השרון לאטרקטיבי עוד יותר ומאפשר את בנייתם האינטנסיבית של פרויקטים חדשים, הדורשים תשתיות רחבות ומודרניות.

גם מיקומה הנוח של העיר תורם למגמת הביקוש: הוד השרון גובלת בכפר סבא ובפתח תקווה, וסמוכה מאוד לרעננה, דבר המאפשר לתושבים תעסוקה רבה בעיקר בתחום תעשיית ההיי-טק הענפה, שבשנים האחרונות מתפתחת גם בהוד השרון עצמה. התחבורה מהעיר לכל רחבי הארץ נוחה מאוד, ויש בה גם תחנת רכבת מרכזית.

הוד השרון הרבה פחות צפופה לעומת הערים השכנות: אוכלוסיית העיר מונה כ-70,000 תושבי בלבד. בנוסף, העיר קיבלה ציון 8 מתוך 10 במדד חברתי-כלכלי. גם מערכת החינוך בהוד השרון נחשבת לאיכותית, ופועל בה גם בית ספר דמוקרטי.
השטחים הירוקים והאוויר הנקי, המספר הנמוך יחסית של התושבים, שכונות המתאפיינות בבנייה צמודת קרקע (כגון כפר הדר ורמת הדר) – כל אלה מעניקים להוד השרון צביון כפרי פסטורלי. בעיר יש גם שני פארקים גדולים: פארק ארבע עונות, שבו מתקני שעשועים רבים לילדים, ופארק הוד השרון האקולוגי ("אחו-לח"), הכולל אגם מלאכותי ושטחים פתוחים רחבים.
האווירה הכפרית של הוד השרון לא באה על חשבון צביון אורבני תוסס: בעיר יש מספר מרכזי ספורט, תרבות, קניות, בילוי ופנאי, ביניהם הקניונים עזריאלי ושרונים, המושכים אליהם קהל רב.
כל אלה הופכים את ה- נדל"ן להשקעה בהוד השרון לאטרקטיבית במיוחד.

נדל"ן להשקעה בהוד השרון

יוקרה באווירה כפרית: דירות למכירה בהוד השרון

הוד השרון בנויה, למעשה, מארבעה אזורים, שבעבר היו מושבות עצמאיות: מגדיאל, רמתיים, כפר הדר ורמת הדר. כפר הדר ורמת הדר, הנמצאות במערב העיר ומתאפיינות בבנייה צמודת קרקע, נחשבות ליוקרתיות במיוחד. באופן כללי, דירות למכירה בהוד השרון, הממוקמות במערב העיר, שבו הוקמו גם מגדלי מגורים (לדוגמה בשכונת רמת מנחם המבוקשת), נחשבות ליקרות יותר לעומת מרכז העיר.
פרויקטים חדשים רבים של דירות למכירה בהוד השרון משווקים בימים אלה, ביניהם:
Hod Hasharon Dreams – מגדל בעיצוב אדריכלי מרהיב, סמוך למוסדות חינוך, לספורטן, למרכזי קניות ולפארקים.
HI PARK – במערב הוד שרון היוקרתי, שיכלול דירות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים' ופנטהאוזים.SoHod במרכז העיר, בלב האורבני של הוד השרון- פרויקט שיכלול דירות 4-5 חד' ופנטהאוזים יוקרתיים, מגדל המגורים ווסט הוד השרון על הפארק, ועוד.

כאמור, שפע השטחים הפתוחים בהוד השרון מאפשר להציע למכירה קרקעות רבות להשקעה, ביניהן: תוכנית הר 1202, הצפויה לכלול למעלה מ-4,000 יחידות דיור, שטחי מסחר ותעסוקה, גן לאומי ופארק עירוני. מתחם 531, שיכלול למעלה מ-4,000 יחידות דיור ושטחי מסחר ותעסוקה, ועוד.
מחירים לדוגמה של דירות למכירה בהוד השרון: (בפרויקטים חדשים, מקבלן):
דירת 3 חדרים: 1.8 מיליון ש'
דירת 4 חדרים: 2.3 מיליון ש'
דירת 5 חדרים: 2.6 מיליון ש'
פנטהאוז: 2.8 מיליון ש'
מחיר ממוצע של קרקע להשקעה: 550,000 ש'

המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים של נדל"ן להשקעה בארץ , והם מחירים ממוצעים ומשוערים, להמחשה בלבד

עם הפנים לעתיד: משרדים למכירה בהוד השרון

לצד הצביון הכפרי, הוד השרון מתאפיינת, כאמור, גם בצביון אורבני ובמרכזי עסקים ומסחר. יש בה שני קניונים, עזריאלי ושרונים, המושכים אליהם קהל רב, ולכן עסקים ומשרדים למכירה בהוד השרון במתחמים האלה הם מבוקשים ביותר.

בעיר יש גם אזורי תעשיה הנמצאים בפיתוח מתמיד ומהווים מנוף כלכלי לפיתוח וקידום העיר, כמו גם אפשרויות רבות לתעסוקה של תושבי העיר והאיזור, בעיקר בחברות ההיי טק. אזורי התעשייה ממוקמים סמוך לכביש , 531, המהווה חיבור לכבישים ראשיים לכל רחבי הארץ ומאפשר נגישות נוחה למבקרים ולעובדים.
אזורי התעשייה הוד השרון כולל מפעלים, עסקים, הייטק ותעשיה זעירה.
אזור תעשיה נווה נאמן כולל מפעלים רבים של חברות מובילות, מתחם שרונים הענק, מסעדות, מפעלי הייטק מובילים ועוד. איזור התעשייה גיל עמל במזרח העיר כולל תעשייה זעירה, מפעל ביוטכנולוגיה בתחום הייטק הרפואי, ועוד.

אזורי העסקים, המסחר והתעשייה בעיר מושכים אליהם קהל רב. זאת, לצד הפיתוח המתמיד של העיר והביקוש הגבוה למגורים בה, הופכים את המשרדים למכירה בהוד למבוקשים ביותר, והמחירים רק עולים.
אין ספק שהשקעה במשרדים מכירה בהוד השרון היא בטוחה, מניבה ומשתלמת ביותר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות