fbpx

נדל"ן בתל אביב

נדל"ן בתל אביב

תל אביב: נדל"ן ללא הפסקה

השקעה בנדל"ן בתל אביב, העיר הכי אטרקטיבית ומבוקשת בישראל, היא עדיין ההשקעה הכי רווחית בארץ
כשמדברים על העיר הכי אטרקטיבית ושוקקת חיים בישראל, מתכוונים לעיר אחת בלבד: תל אביב. חיי הלילה התוססים, מקומות הבילוי ומרכזי הקניות הרבים, חיי התרבות העשירים, המיקום הנוח במרכז הארץ, חוף הים הנהדר, העובדה שהעיר הפכה ליעד תיירות נחשק, אפשרויות התעסוקה המגוונות, ההתחדשות הבלתי פוסקת – כל אלה ועוד העניקו לתל אביב, ובצדק, את התואר "עיר ללא הפסקה".
כל היתרונות הללו הפכו את הביקוש לנדל"ן בתל אביב לגבוה ביותר בארץ, וביקוש, כידוע, הוא תנאי הכרחי לתשואה ולרווחים. מי שקונה נדל"ן בתל אביב , יודע שהשקיע את כספו בבטחה. בין אם הוא מתכוון להתגורר בנכס, קנה אותו להשקעה, או יציע אותו למכירה בשלב מאוחר יותר – הרווח יהיה תמיד בכיוון אחד: למעלה.
הכי מבוקשות בארץ: דירות למכירה בתל אביב
במשך עשר השנים האחרונות, ואף יותר, ההשקעות בתחום המגורים בארץ נחשבות להשקעות הבטוחות והיציבות ביותר, ועל אחת כמה וכמה – השקעות בנדל"ן בתל אביב.
תל אביב, כאמור, לא מפסיקה להתחדש, והדבר בא לידי ביטוי גם בתחום הנדל"ן. לא מדובר רק בדירות "יד שנייה", אלא גם בפרויקטים חדשים, שנולדים מהצורך הבלתי פוסק לרכישת דירות במרכז, ובפרט בתל אביב, פעמים רבות במסגרת תהליכים יזומים של "התחדשות עירונית". רבים מחפשים דירות למכירה בתל אביב במסגרת הפרויקטים האלה, שכן כך הם לא רק זוכים בדירה חדשה לגמרי, אלא גם עוקפים את בעיית החנייה בעיר, שכן הפרויקטים החדשים בתל אביב מציעים חנייה לכל דירה.
אין ספק, רבים חולמים לקנות דירה בתל אביב וליהנות משפע היתרונות שמציעה העיר. חלק מחפשים דירה חדשה, חלק מחפשים דירה בבניין קיים, ואחרים מחפשים בתל אביב השקעה בטוחה – דירה אותה יוכלו להשכיר לאורך זמן, ואולי למכור בעתיד הרחוק יותר ברווח נאה ביותר.
מחירי הדירות למכירה בתל אביב מושפעים, כמו בכל עיר, מגודל הדירה, הסטטוס שלה (דירה יד שנייה, או חדשה מקבלן) וממצבה (משופצת או לא). אך בתל אביב יש חשיבות גדולה גם למיקום הנכס. דירות בצפון העיר, בקרבת חוף הים, נחשבות לאטרקטיביות וליקרות ביותר, לעומת דירות בדרום העיר, שעלותן נמוכה בהרבה. דירות בבניינים לשימור, ששופצו, יהיו גם הן יקרות מאוד. דירות במרכז העיר גם הן מבוקשות מאוד, ועלותן בהתאם, בזכות הקרבה לאזורי הבילוי והתרבות. אם אתם מחפשים נדל"ן להשקעה בתל אביב, בחירה במרכז העיר תהיה בחירה נבונה, שכן צעירים רבים מחפשים לשכור דירות באיזור זה.
הנה כמה דוגמאות לעלות ממוצעת של דירות למכירה בתל אביב בשנת 2020:

דירת 3 חדרים חדשה בצפון הישן: 4,000,000 ש'.
דירת 3 חדרים חדשה ברמת אביב ושיכון בבלי: 5,500,000 ש'
דירת 3 חדרים חדשה במרכז העיר: כ-3,500,000 ש'.
דירת 3 חדרים חדשה בדרום העיר: 2,000,000 ש'
דירת 3 חדרים יד שנייה בשיכון ל': 3,300,000 ש'
דירת 4 חדרים יד שנייה בדרום תל אביב : 1,900,000 ש'
המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים, והם מחירים ממוצעים ומשוערים, להמחשה בלבד

בלב העסקים הפועם: משרדים למכירה בתל אביב
אין ספק שתל אביב מציעה את אפשרויות התעסוקה הרבות ביותר במרכז הארץ. האפשרות לנהל את העסק שלכם מתוך הלב הפועם של העסקים בארץ – היא אטרקטיבית במיוחד. אז אם אתם מחפשים משרדים למכירה בתל אביב, כדאי שתדעו שבדיוק כמו בתחום הדירות, גם כאן יש משמעות למיקום. כל איזור והאופי הייחודי לו. אתם רק צריכים לבחור את מה שמתאים לכם ומה אתם רוצים שהעסק שלכם ישדר. כך, לדוגמה, ה"סיטי" בשדרות רוטשילד מציע מתחם בעל קסם מיוחד, עם בניינים לשימור ומשרדי "בוטיק". זאת, לעומת מגדלי היוקרה ה"הייטקיים" במתחם שרונה (מגדלי הארבעה ומגדלי פארק שרונה), או במגדלים ברחוב מנחם בגין, או המשרדים למכירה בתל אביב – במגדלים באיזור רמת החייל, לצד המרכז הרפואי אסותא, חברות הייטק ועוד.
ואם אתם מחפשים משרדים למכירה בתל אביב לצורך השקעה בלבד, כדאי שתזכרו שהביקוש למשרדים בעיר הוא אדיר, מחירי השכירות גבוהים בהתאם, ולכן זוהי השקעה נפלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות