fbpx

נדל"ן בפתח תקווה

מי היה מאמין ש"אם המושבות" הוותיקה והמנומנמת תהפוך לאחת הערים הגדולות, השוקקות והמבוקשות בישראל. נדל"ן להשקעה בפתח תקווה, הנהנית ממיקום מנצח, מתנופת בנייה מסיבית ומיתרונות רבים נוספים, היא השקעה בטוחה ויציבה, שמניבה תשואה גבוהה באופן עקבי כבר שנים רבות.

אם עד לפני כעשר שנים "יחסי הציבור" של פתח תקווה לא היו בשיאם, הרי שמאז המצב השתנה לחלוטין. תנופת בנייה חדשה, כולל הקמת שכונות חדשות ואטרקטיביות במחירי עלות נוחים יחסית, לצד מיקום מרכזי והקמת מרכזי תרבות, חינוך וקניות – הפכו את נדל"ן להשקעה בפתח תקווה להשקעה מניבה ובטוחה, שנמצאת בעקביות בכיוון אחד: למעלה. 

המושבה, שנוסדה בשנת 1878 וכונתה "אם המושבות", הפכה לעיר השישית בגודלה בישראל מבחינת מספר תושביה. המיקום שלה במרכז הארץ הוא מיקום מנצח: היא גובלת בערים מרכזיות רבות, ביניהן הוד השרון, תל אביב-יפו, בני ברק, גבעת שמואל, גני תקווה, קריית אונו ועוד – וכך מתאפשרת לתושביה גישה נוחה למרכזי תעסוקה, קניות ופנאי גם מחוץ לעיר.

לא בכדי ערך השקעות נדל"ן בפתח תקווה עולה באופן עקבי. אפילו בתקופות של מיתון מחירי ה- נדל"ן להשקעה בפתח תקווה הוסיפו להאמיר, וקצב מכירת הדירות עלה.

נדל"ן להשקעה בפתח תקווה 

 

כל איזור מנצח: דירות למכירה בפתח תקווה

מלבד העובדה שפתח תקווה שומרת עד היום על חזות ירוקה ושקטה, בעיקר בשכונות, הצטרפו אליה בשנים האחרונות שכונות חדשות והעיר מאופיינת בתנופת בנייה גם בשכונות הוותיקות יותר. למעשה, אפשר לומר שאת מרכז העיר מקיפות שכונות רבות, ולכל אחת מהן הייחוד שלה. אך אין הבדל גדול בין השכונות מבחינת התשואה ביחס למחיר הקנייה.

אם המושבות (הוותיקה והחדשה), עין גנים, כפר גנים, הדר גנים, שכונת שעריה, רמת ורבר ועוד – כל איזור בעיר נחשב להשקעה טובה, וכל קניית דירה בפתח תקווה תניב תשואה נאה ויציבה – בין אם אתם קונים בעיר דירה להשקעה לשם השכרה, או מתכוונים לגור בה ולמכור אותה בעוד מספר שנים ברווח יפה. 

מחירי הדירות בפתח תקווה, כמו בכל עיר, משתנים בהתאם למצב השכונה (חדשה או ותיקה), מצב הבניין (חדש או בנוי), גודל הדירה וכו', אך כאמור, בכל מקרה – דירות למכירה בפתח תקווה מהוות אפיק השקעה מניב ובטוח. 

חשוב לדעת כי באחרונה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה להפקדה תוכנית מתאר כוללת להתחדשות עירונית בשכונת רמת ורבר בפתח תקווה. זוהי התוכנית להתחדשות עירונית הגדולה ביותר שקודמה עד כה בעיר.

התוכנית תכלול שימור של חלק ממבני השכונה והשטחים הירוקים, ולצד זאת  – בנייה מסיבית. התוכנית הזו תהיה עוד אבן שואבת למשקיעים בדירות למכירה בפתח תקווה , ולאלה הרוצים לקבוע בעיר את ביתם, והסיבות רבות:

המיקום הנוח, מערכת הכבישים היעילה לכל מקום במכרז הארץ, שתי תחנות רכבת, העובדה שלפתח תקווה יש הרבה להציע מבחינת תרבות, פנאי וחינוך (כך, לדוגמה, היכל התרבות החדיש בעיר מציע אירועי תרבות מגוונים לכל הגילאים), מרכזי הקניות הרבים, הגישה הנוחה לאירועי תרבות, למרכזי קניות וללימודים במרכז הארץ, ועוד.

בעקבות הקמת שכונות חדשות בעיר והגידול באוכלוסייה, גם הוקמו בפתח תקווה בתי ספר חדשים. בנוסף, העובדה שבעיר נמצא אחד ממרכזי הרפואה הגדולים והמתקדמים בישראל – המרכז הרפואי רבין, לצד בית החולים שניידר לילדים – גם היא משמעותית ביותר ומצטרפת לשאר היתרונות המשפיעים על השיקולים של מי שמחפש דירות למכירה בפתח תקווה.

 

נדל"ן להשקעה בפתח תקווה – מחירים לדוגמה של דירות למכירה בפתח תקווה:

 

דירות 3 חדרים יד שנייה:  1.3 מיליון ש'

דירות 4 חדרים יד שנייה: בין  1.8 ש' ל-1.9 מיליון ש'

דירת 5 חדרים יד שנייה (בשכונה חדשה) : 2.4 מיליון ש'

דירות חדשות באותם גדלים: תוספת של כ-20 אחוז ויותר, תלוי במיקום הדירה, בפרויקט עצמו ועוד.

המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים, והם מחירים ממוצעים ומשוערים, להמחשה בלבד

 

 

עסקים ללא הפסקה: משרדים למכירה בפתח תקווה

 

לצד שכונות המגורים השקטות, פתח תקווה מתאפיינת גם בעסקים רבים ומתהדרת באיזור התעשייה הגדול ביותר בארץ ובמגדלי עסקים, שחלקם נמצאים בתכנון עתידי. העלייה העקבית בתשואה בדירות בעיר נכונה גם כשמדובר במשרדים למכירה בפתח תקווה.  

כך, לדוגמה, מתחם סיטי בסר ובו ארבעה מגדלים וכ-+ כ-25,000 מ"ר של שטחי מסחק ועסקים, העתיד לקום בצומת ז'בוטינסקי -רבין, הפארק טק,  קריית  מטלון, שבה נבנה בימים אלה קומפלקס מגדלי יוקרה לעסקים. הצפי הוא שלאחר האכלוס, המחירים צפויים לעלות בכ-15% לפחות.

יש עוד פרויקטים רבים של קניית משרד להשקעה , וזהי רק דוגמה להיצע הגדול – ולביקוש הגדול לא פחות:

המיקום המרכזי, הקרבה לתל אביב לצד מחירי קנייה ושכירות זולים יחסית לעיר הגדולה, הגידול בכמות התושבים – כל אלה הופכים את ההשקעה במשרדים למכירה בפתח תקווה להשקעה בטוחה, שצפויה להניב רווח שרק ילך ויגדל. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות