fbpx

תנו למשרד לעבוד בשבילכם

משרדים להשקעה באזורים רבים ברחבי הארץ הם ללא ספק האפיק הכי רווחי בשטח. התשואה גבוהה כמעט פי שניים מתשואה של דירה ממוצעת באותו איזור, והביקוש נותר גבוה ויציב. אתם משקיעים, והמשרד כבר יעבוד בשבילכם

  מחירי הדירות למגורים מטפסים לגבהים, הריביות על פקדונות בבנקים שואפות לאפס – אז פלא שמשקיעים רבים גילו את היתרון העצום של משרדים להשקעה?

ערים רבות במרכז ובפריפריה משופעות במרכזי עסקים, מסחר והיי טק, המספקים תעסוקה רבה לתושבים מכל האיזור ומרחבי הארץ, ומושכים אליהם מבקרים רבים מאוד. הביקוש רב ביותר, ובהתאם עולים גם דמי השכירות. לכן משרדים להשקעה מהווים אפיק חכם ובטוח.

השקעה במשרד מצריכה הון עצמי נמוך בהרבה מזה שמצריכה קניית דירה להשקעה. ההיצע הוא רחב ומגוון, וכולל משרדים בגדלים שונים, כך שגם אם יש לכם הון עצמי קטן, עד 500 אלף ש' ,תוכלו ליהנות מהיתרון של משרדים להשקעה ולרכוש משרד, לעתים גם חדש לגמרי, כמעט בכל איזור בארץ.

והתשואה? גבוהה הרבה יותר מתשואה של דירה, ובאופן עקבי! כך, לדוגמה, תשואה נאה מדירה מסתכמת ב-3% עד 5% אחוז לשנה, בעוד שמשרדים להשקעה עשויים להניב לכם תשואה של 8% עד 10% בשנה, כלומר פי שניים!

ומה עם הביקוש?

מתברר שמתחמי המשרדים בארץ מגיעים לתפוסה כמעט מקסימלית, ולא יהיה זה מוגזם לומר שבאזורים מסוימים הביקוש גדול מההיצע. לכן, אם תרכשו משרדים להשקעה באיזור מבוקש, לא תתקשו למצוא שוכרים, בלשון המעטה.

מעלה-מעלה

נכון שבהשוואה להשקעה בנדל"ן למגורים, משרדים להשקעה כוללים עלויות תחזוקה גבוהות יותר, ההכנסות חייבות במס הכנסה, ולעתים, אם השוכר לא מצליח מבחינה עסקית ונאלץ לעזוב את המשרד, אתם עלולים למצוא את עצמכם מחפשים שוכר חדש תוך זמן קצר יחסית. עם זאת, מחקרי שוק הוכיחו שלמרות כל אלה, משרדים להשקעה הם אפיק רווחי ויציב ביותר.

עובדה היא שבתל אביב ובערים הסמוכות לה, ביניהן רמת גן ופתח תקווה,  נרשמו לאחרונה עליות במחירי השכירות של משרדים להשקעה.
אבל לא רק בתל אביב – גם בערים מרוחקות יותר בפריפריה כדאי לשים לב למשרדים להשקעה. המגמה כיום היא לבנות פרויקטים חדשים למגורים, הכוללים גם מרכזי עסקים, מסחר ופנאי, ומושכים אליהם תושבים רבים מהאיזור. מערכת הכבישים והרכבות המפותחות מקרבת מאוד את הפריפריה למרכז, וכך מגיעים עובדים רבים מכל רחבי הארץ למרכזי עסקים והייטק  – מה שההופך את המשרדים להשקעה לאפיק אטרקטיבי במיוחד.

דוגמאות למשרדים להשקעה ברחבי הארץ:

תל אביב – אין ספק שהעיר ללא הפסקה מציעה את אפשרויות התעסוקה הרבות ביותר במרכז הארץ. האפשרות לנהל משרד מתוך הלב הפועם של  העסקים בארץ היא אטרקטיבית במיוחד, והביקוש ומחירי השכירות – בהתאם. כך, לדוגמה, ה"סיטי" בשדרות רוטשילד מציע מתחם בעל קסם מיוחד, עם בניינים לשימור ומשרדי "בוטיק". זאת, לעומת מגדלי היוקרה ה"הייטקיים" במתחם שרונה (מגדלי הארבעה ומגדלי פארק שרונה), מגדלי העסקים WE ברחוב מנחם בגין או המגדלים באיזור רמת החייל, המציעים משרדים להשקעה לצד המרכז הרפואי אסותא, חברות הייטק ועוד. וזוהי רשימה חלקית מאוד. מחיר ממוצע למ"ר במשרד להשקעה במגדל עסקים: 11,000-18,000 ש'.

פתח תקווה – לצד שכונות המגורים השקטות, פתח תקווה מתאפיינת גם בעסקים רבים ומתהדרת באיזור התעשייה הגדול ביותר בארץ ובמגדלי עסקים, שחלקם נמצאים בתכנון עתידי. העלייה העקבית בתשואה בדירות בעיר רלוונטית גם כשמדובר במשרדים להשקעה בעיר.

כך, לדוגמה: מתחם סיטי בסר ובו ארבעה מגדלים וכ-25,000 מ"ר של שטחי מסחק ועסקים, העתיד לקום בצומת ז'בוטינסקי -רבין, הפארק טק,  קריית  מטלון, שבה נבנה בימים אלה קומפלקס מגדלי יוקרה לעסקים. הצפי הוא שלאחר האכלוס, המחירים צפויים לעלות בכ-15% לפחות.

יש עוד פרויקטים רבים של משרדים להשקעה בפתח תקווה, וזהי רק דוגמה להיצע הגדול – ולביקוש הגדול לא פחות. המיקום המרכזי, הקרבה לתל אביב לצד מחירי קנייה ושכירות זולים יחסית לעיר הגדולה, הגידול בכמות התושבים – כל אלה הופכים את המשרדים להשקעה בפתח תקווה לאפיק בטוח, שצפוי להניב רווח שרק ילך ויגדל. מחיר ממוצע למ"ר במשרד להשקעה במגדל  עסקים בעיר: 8,500 – 15,000 ש'.

כפר סבא – המלכה הבלתי מעורערת של איזור השרון היא עיר גדולה ושוקקת, עם מרכזי קניות, מסחר, עסקים והייטק. יש בה איזור תעשייה גדול ושלושה קניונים גדולים. כעיר המרכזית בשרון, כפר סבא מהווה אבן שואבת לתושבי השרון והסביבה, גם מבחינת כוח קנייה וגם מבחינת תעסוקה. בעיר שוכנים עסקים רבים, ביניהם מפעלים וחברות היי טק. כל אלה הופכים את המשרדים להשקעה בכפר סבא לאפיק רווחי ואטרקטיבי ביותר.

בנוסף, מתוכנן לקום בעיר בתוך כשלוש שנים פארק עסקים ענק חדש, שיציע משרדים להשקעה לחברות ולאנשים פרטיים וכן מתחם בילוי ופנאי. משקיעים שירכשו עכשיו משרדים להשקעה במתחם העסקים החדש, יוכלו ליהנות מתשואה גבוהה מאוד עקב העלייה הצפויה בערך הנכס, כשהצפי הוא הכפלת המחיר בתוך כחמש שנים.

 חיפה –  משרדים להשקעה בחיפה יניבו לכם תשואה גבוהה, שכן בשכונות רבות בעיר מוקמים בניינים חדשים, מרכזי מסחר ועסקים ותשתיות מפותחות, ויש להן פוטנציאל להפוך לשכונות יוקרה. שווי נכסי הנדל"ן בהן עולה, כמובן, בהתאם, כולל משרדים להשקעה.

בקו החוף, לדוגמה, העומד לעבור מהפך רציני של פינוי-בינוי, בנייה חדשה, הקמת מרכזי מסחר ועסקים, פיתוח סביבתי מסיבי ועוד – מחירי הנדל"ן צפויים לעלות במהירות. כך גם בשכונת נווה שאנן, העומדת בפני פיתוח מסיבי ובנייה מחודשת, כולל הקמת מתחם גדול של שטחי מסחר.

מחירי הרכישה של משרדים להשקעה בשכונות האלה הוא כיום נמוך משמעותית בהשוואה לתל אביב, אך עם הפיתוח הצפוי והמיקום העתידי בלב מתחם עירוני מחודש, שוקק והומה – המחירים יעלו, ויחד איתם גם התשואה הצפויה. אין ספק שמשרדים להשקעה בחיפה, באיזור הנכון, היא השקעה טובה ובטוחה.

 

 

ירושלים משרדים להשקעה בירושלים זו השקעה מצוינת. ירושלים היא אבן שואבת לתיירים מכל העולם, כך שהמשרד שלכם – בין אם אתם עובדים בו או משכירים אותו, תמיד יהיה בלב העניינים, במיוחד אם אתם בוחרים במיקום מרכזי, שיש בו הרבה תנועה של תיירים ומבקרים. העובדה שהעיר התעוררה לחיים בשנים האחרונות ומתגוררים בה צעירים רבים לצד אנשי עסקים, היא עוד סיבה טובה להתעניין במשרדים להשקעה בירושלים.

אין ספק שמשרדים להשקעה מהווים אפיק השקעה אטרקטיבי ומשתלם, שמניב תשואה גבוהה באזורים רבים בארץ.

  • המחירים המצוינים בכתבה נאספו ממסדי נתונים שונים, והם מחירים ממוצעים ומשוערים, להמחשה בלבד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות