fbpx

דירות חדשות למכירה – מגוון דירות בפרויקטים חדשים בישראל

מהלך של רכישת דירה חדשה הינו משמעותי ומרגש ומדובר, ברוב המקרים, בעסקה בגדולה והמורכבת ביותר בחיינו. צעד של רכישת דירה חדשה מצריך השקעה כספית גדולה, מתוך ראייה לטווח ארוך. על מנת לאתר את הדירה החדשה המתאימה עבורכם, חשוב לבצע בדיקות מקיפות, יסודיות ומעמיקות וזאת במטרה למנוע הפתעות בלתי נעימות העלולות להיות מלוות בנזקים כלכליים. בטרם אנו חותמים על חוזה רכישת דירה חדשה, הרי שיש להביא בחשבון את מכלול ההיבטים והשיקולים הרלוונטיים וזאת על מנת להבטיח הוצאת העסקה לפועל והשלמתה בצורה בטוחה וכדאית עבורכם.

פרמטרים חשובים ומרכזיים בבחירת דירה חדשה למכירה

חיפוש אחר דירות חדשות למכירה טוב שיתבצע בליווי של אנשי מקצוע בהם: עורך דין מקרקעין מומחה, שמאי מקרקעין, מהנדסי בניין, מפקחי בנייה ומתווכים. סיוע מקצועי נועד לצמצם סיכונים, למנוע טעויות ולהבטיח שמירה על אינטרסים חיוניים. בחירת דירות חדשות מבוססת על כמה פרמטרים וקריטריונים מרכזיים שהרי הם לפניכם.

  • אזור מגורים – על הקונה למצוא את סביבת החיים המתאימה והמועדפת עליו. בחירה של אזור המגורים ומיקום הנכס הינה בעלת משמעות רבה ומומלץ לבחור בפרויקטים המציעים דירות חדשות בסמוך לשירותים ומוסדות ציבוריים, שירותים קהילתיים, מוסדות חינוך, תשתיות ומערכות כבישים ברמה טובה, מוסדות חינוך, פארקים וריאות ירוקות, מרכזי בילוי, מסחר ותרבות ועוד. על מנת לאתר פרויקטים איכותיים המציעים דירות חדשות למכירה, יש לבדוק את תכניות הבנייה והפיתוח העירוניות המתוכננות באזור המבוקש על ידכם. הבדיקה מתבצעת באמצעות פנייה לרשות ולוועדה מקומית וזאת במטרה להתעדכן בתכניות קיימות ובתכניות עתידיות. בעת חיפש אחר נכסים למגורים, הרי שחשוב לדעת כי הזול עלול לעלות ביוקר וחשוב ליצור התאמה בין הציפיות שלכם ובין הנתונים בשטח.
  • תכנון פיננסי והתאמה אישית של הנכס – על הקונה הפוטנציאלי לבחור נכס המתאים באופן מדויק לצרכיו וליכולותיו הכלכליות. יש להביא בחשבון מגוון שיקולים דוגמת: מיקום הדירה בבניין, האם מדובר בדירה חזיתית או עורפית, באיזו קומה מצויה הדירה והכיוון אליה היא פונה. מומלץ וחשוב לבצע בדיקה מקדימה לזיהוי מפגעים סביבתיים בדירה ובסביבה כגון נזילות וקרבה למפעלי תעשייה ומוקדי רעש אחרים. לאחר שהבנו את העדפותינו, צרכינו ומה אנו מצפים מהנכס החדש שלנו, הרי שיש לערוך תכנית פיננסית מתאימה וזאת תוך שקלול העדפותינו ויכולותינו הכלכליות. תכנון פיננסי נכון הינו חיוני לשם ביצוע העסקה בצורה בטוחה וחייב לכלול את ההון העומד לרשותנו, חסכונות ובטחונות, את ההלוואה או המשכנתא שאנו נוטלים וכן הוצאות ועלויות נלוות בהן: מסים, שכר טרחת עורך דין, אפשרות לשדרוג וביצוע שינויים בידרה וכו'.
  • בדיקות מקדימות – חשוב לוודא כי הנכס נבנה בידי קבלן מורשה הרשום בפנקס הקבלנים וכי בידיו היתר בנייה בתוקף. הצגת רישיון קבלן הינה הכרחית, בטרם אתם חותמים על חוזה מול קבלן וחשוב לבדוק מהו הסיווג המקצועי של הקבלן מבחינת היקף העבודה בה הוא מורשה לעסוק ומצבו הפיננסי. וודאו כי אתם פועלים ומתנהלים מול קבלן שמצבו הפיננסי איתן ויציב וזאת על מנת למנוע הפתעות בלתי נעימות בהמשך הדרך.
  • בעלות על הקרקע – וודאו כי הקרקע עליה נבנה הפרויקט נמצאת בבעלותו של הקבלן או המוכר וכי לא חלים עליה עיקולים או שעבודים.

איתור פרויקטים נדל"ניים אטרקטיביים ומשתלמים בשנת 2020 ו-2021

במדינת ישראל של שנת 2020 ו-2021 פרויקטים רבים בתחום הנדל"ן נמצאים בתכנון ויוצאים לפועל. הביקוש לדירות מגורים הולך וגובר ובהתאם ישנו ניסיון לספק פתרונות דיור מגוונים ואטרקטיביים. תכנון נכון הכולל הבנה של הצרכים שלכם ושקלול היכולות הפיננסיות העומדות לרשותכם, יאפשר לכם לאתר פרויקטים של בניית דירות חדשות, העומדים בסטנדרטים ובקריטריונים שלכם ומתאימים ליכולותיכם הכלכליות. על מנת לאתר הזדמנויות אטרקטיביות ואת הדירה המשולמת עבורכם, מומלץ להיעזר בליווי מקצועי של חברת השקעות נדל"ן, המכירה היטב את השטח ותעניק לכם מעטפת שירותים רחבה וכוללת החל מייעוץ ראשוני, דרך איתור נכסים רלוונטיים ומתאימים ועד להשלמת העסקה, תוך בדיקה יסודית ומעמיקה של כל הפרטים הרלוונטיים ושמירה על האינטרסים החיוניים עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות