fbpx

המדריך למשקיע המתחיל

במדיה והתפנה לכם סכום כסף ואתם מתלבטים כיצד להשקיעו, הרי שבהחלט מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי מחברת השקעות שתאתר עבורכם את אפיקי ההשקעה המשתלמים  ביותר בהתאמה אישית למאפיינים והיכולות הכלכליות שלכם. אחד מאפיקי ההשקעה המניבים והבטוחים ביותר כיום, הינו תחום הנדל"ן המאפשר ליצור הכנסה פסיבית וזאת תוך היעזרות במינוף פיננסי בנקאי. השלב הראשון בכל השקעה בנדל"ן הינו הגדרת מטרת ההשקעה. השקעות בנדל"ן מציעות מגוון אפשרויות והזדמנויות ואתם בוחרים האם להשקיע ולרכוש נכס במטרה להזכירו, או לרכוש נכס ולמכור אותו ברווח. השקעות בנדל"ן נחלקות לשני תחומים עיקריים: נדל"ן למגורים ונדל"ן מסחרי. בהתאם להון העומד לרשותכם, תוכלו לאתר הזדמנויות השקעה בטוחות ובעלות פוטנציאל תשואה ורווחיות גבוה. לפניכם טיפים למשקיעים באדיבות פורטל הנדל"ן

יתרונות ההשקעה בשוק הנדל"ן

הטיפ הראשון למשקיע המתחיל הינו האפשרות לעשות שימוש בנכס קיים ולקבל משכנתא בגובה 50% משווי הנכס. כלי זה הינו חיוני להגדלת ההון העצמי ומאפשר שימוש נכון במינוף פיננסי שנועד להקטין את ההון העצמי הדרוש לביצוע עסקה נדל"נית. בכל השקעה ישנם סיכונים, אולם שוק הנדל"ן נחשב ליציב ובטוח ומספק תשואות נאות בזכות מגמת העלייה בערך הנכסים. שיקלול נכון של ההוצאות והעלויות הנלוות לעסקה, הינו חיוני ונועד למנוע הפתעות בלתי נעימות בהמשך הדרך. ערכו מראש מאזן של הון עצמי, נכסים, הכנסה חודשית, חסכונות ובטחונות יחד עם חישוב הלוואות, משכנתא, חובות אם קיימים והוצאות חודשיות הכוללות החזר המשכנתא. כך תוכלו לקבל אומדן אמין ומדויק לגבי יכולתכם הכלכלית במטרה להתאים עבורכם את ההשקעה המתאימה ביותר.

בחירת מיקום מועדף ואטרקטיבי

לאחר שהגדרתם והבנתם את מטרת ההשקעה וביצעתם תכנון פיננסי נכון, הרי שיש לאתר נכס העונה על הצרכים והקריטריונים שהצבתם לעצמכם. איתור השקעת נדל"ן כדאית דורש סבלנות, זמן וידע ובהחלט מומלץ להסתייע בחברת השקעות נדל"ן מקצועית המכירה את השטח על בוריו. בחירת הנכס מתחילה במיקום העונה על הדרישות שלכם. על השקעה מוצלחת מבוססת על זיהוי מיקום המציע שירותים ברמה גבוהה. נוכח תהליכי ההתחדשות העירונית המואצים, ניתן למצוא הזדמנויות לרכישת נכסים באזורים ב ואהם רמת המחירים נמוכה באופן יחסי, אולם הם מיועדים לעבור שדרוג ושיפור מבחינת תשתיות, רמת ואיכות החיים. השקעה מסוג זה הינה בעלת פוטנציאל הצלחה ורווחיות גבוה והיא עשויה לספק למשקיע ערך מוסף רב בהשקעה קטנה באופן יחסי.

איתור הזדמנויות השקעה משתלמות בהתאם למאפייני המשקיע

על מנת להרחיב את מעגל ההיצע של הנכסים בעלי פוטנציאל השקעה, הרי שמומלץ לקבל חוות דעת ומידע מחברים, קרובים ומכירים, לבצע בדיקה מקיפה באמצעי התקשורת וברשת האינטרנט וכן לקבל ייעוץ מקצועי ממתווכים וחברות המתמחות בהשקעות נדל"ן. סיוע וליווי בידי אנשי מקצוע, יאפשר להתאים נכסים אטרקטיביים למאפייני המשקיע ולתקציב העומד לרשותו. בתחום הנדל"ן, לניסיון אין תחליף היכרות עם השטח ורזי התחום תגדיל באופן משמעותי את הסיכוי לזהות הזדמנויות השקעה בעלות פוטנציאל רב. באופן כללי, השקעה באזורי הפריפריה אמורה להניב תשואה גבוהה יתר בהשוואה להשקעות באזורי הביקוש , אולם תשואה גבוהה אינה מעידה בהכרח על השקעה כדאית, והיא נועדה לכסות על סיכונים שונים דוגמת ביקוש נמוך לנכס שיוביל לקושי במציאת שוכרים, תחלופת שוכרים בתדירות גבוהה, בלאי גבוה וכו'.

סגירת קצוות וביצוע בדיקות חיוניות טרם החתימה על חוזה

לאחר שקיבלתם החלטה לגבי הנכס הראוי והמתאים להשקעה מבחינתכם, הרי שיש לסגור את כל הקצוות ולוודא כי החוזה הינו ברור וכולל את כל הפרטים שסוכמו בעל פה ובכתב ביניכם ובין המוכר. חשוב לבצע בדיקות לגבי רישום הנכס בטאבו, הבעלות על הנכס, לוודא כי לא חלים עליו שעבודים או עיקולים ולבדוק כי הבנייה בוצעה תחת היתר. כעת אתם ערוכים ומזומנים לבצע את ההשקעה המוצלחת והמניבה שלכם, שיהיה בשעה טובה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות