fbpx

השקעות נדל"ן עד 400 אלף ש"ח

אם יש לכם הון עצמי קטן ואתם לא מאמינים שאפשר להשקיע אותו בנדל"ן, יש לנו בשורה בשבילכם. ברחבי הארץ, בעיקר ביישובי הפריפריה (אבל לא רק), אפשר למצוא דירות טובות להשקעה באיזור 400 אלף ש'. עליית המחירים הצוברת תאוצה בימים אלה רק מוכיחה  שכדאי להזדרז

 

יש לכם הון עצמי קטן ואתם חושבים שמן הסתם אי אפשר לקנות איתו דירה להשקעה? כדאי שתחשבו הפוך. ברחבי הארץ, ובעיקר ביישובי הפריפריה, אפשר למצוא מציאות של ממש – דירות, לעתים אפילו חדשות, באיזור 400 אלף ש', שיניבו לכם תשואה הוגנת בתמורה להשקעה שלכם. ככל שמתרחקים מהמרכז, כך גובר הסיכוי למצוא דירות טובות בסכומים האלה.

כך, לדוגמה, בשכונת השחר החדשה בדימונה אפשר למצוא דירות שלושה חדרים בכ-450 אלף ש'. זוהי, כאמור, שכונה חדשה, שחלקה עדיין בבנייה, ולכן לא יהיו לכם עלויות נוספות של שיפוץ, תיקונים וכו'. באותו סכום תוכלו לרכוש בדימונה דירת ארבעה חדרים יד שנייה.

זאת ועוד: בהיותה מוגדרת כיישוב פריפריה, דימונה זוכה לפטור ממיסים שונים בגובה של 16% הטבת מס (עד לתקרה של 192 אלף ש' בשנה. נתונים אלה נכונים לשנת 2020). עובדה זו מושכת לעיר צעירים רבים מהסביבה, שמחפשים איזור מגורים זול יותר. לכן הביקוש לדירות בשכירות בעיר הולך וגדל, והשקעה בדימונה נחשבת כיום להשקעה בטוחה.

 

גם ערד מציעה דירות של 4 חדרים בפחות מחצי מיליון ש' ודירות שלושה חדרים באיזור 350 עד 400 אלף ש'.

גם ירוחם מציעה מגוון נאה של השקעות נדל"ן, ואפילו קוטג'ים בשטח של כ- 100 מ', שבשכונות מסוימות ניתן לרכוש אותם בפחות מ-500 אלף ש'. דירה בירוחם תעלה לכם, כמובן, הרבה פחות.

 

גם חיפה במשחק

גם בחיפה, אחת משלוש הערים הגדולות בארץ, אפשר למצוא דירות קטנות בסביבות 400 אלף ש', לדוגמה דירות סטודיו בשכונת הדר בחיפה (כ-300 אלף ש') או דירות קטנות בשכונות אחרות בעיר (בעיקר בוואדי ניסנס, הדר תחתון והעיר התחתית) במחירים דומים.

גם לטבריה יש מה להציע, לדוגמה דירות דופלקס בשכונת משה, שמחירן נע סביב 450 אלף ש'. דירות 2 חדרים במרכז טבריה יעלו כ-350 אלף ש'.

דירות זולות אפשר למצוא גם בבאר שבע (בשכונות מסוימות, ובדרך כלל בבתים ישנים ללא מעלית), בעפולה (בעיקר בגבעת המורה), וגם בבית שאן, שמתאפיינת בהיצע גדול של דירות בנות שלושה חדרים באיזור ה-400 אלף ש'.

כדאי להזדרז

בעסקאות כאלה יש לקחת בחשבון מספר גורמים:

התשואה מול ההשקעה, הביקוש באיזור לדירות בשכירות, והאם הדירה זקוקה לשיפוץ בסיסי, שעלותו עלולה להפוך את העסקה לכדאית פחות.

העלייה שנרשמת לאחרונה במחירי הדירות הופכת את השקעות הנדל"ן הקטנות לכדאיות מאוד מצד אחד, שכן גם מחירי השכירות עולים בהתאם, ואם תרצו למכור בעתיד – רק תרוויחו, אך מצד שני, כדאי להזדרז ולא להגיע למצב שעסקה כזו כבר לא תהיה בהישג ידכם.

אפשרות נוספת היא להשקיע בקרקעות המיועדות לבנייה. לדוגמה, מתחם 531 בהוד השרון, הנמצא במרכז הארץ, קרוב לצירי תנועה ראשיים, אך מתאפיין בסביבה כפרית ובאוכלוסייה איכותית.  הבנייה במתחם אושרה וכבר מקודמת על ידי עיריית הוד השרון. ההשקעה הדרושה היא של כ-200 אלף ש' בלבד. כל מי שישקיע בקרקע יוכל לרכוש יחידה במבנה שיוקם, עם רישום על שמו בטאבו, ועם פוטנציאל רווח עצום, הנאמד בכמיליון ש'. השקעות כאלה מתאימות למי שיש לו אורך רוח ולא מצפה לתשואה מיידית על השקעתו.

בכל מקרה, לגבי כל השקעה שאתם חושבים לבצע, תמיד מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע, הבקיא באופן שוטף ויומיומי בהיצע הדירות או הקרקעות בשטח, בכדאיות העסקה ובהתאמתה לצרכים שלכם.

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות