fbpx

כי מדרום תיפתח הטובה

הפריחה המשמעותית לה זוכים באחרונה יישובי הדרום בכל התחומים מביאה איתה משקיעים רבים, שגילו את האיזור ואת האפשרויות הגלומות בו. המחירים עדיין נמוכים יחסית, אך הביקוש הולך ועולה. רגע לפני שהמחירים מזנקים, זה הזמן לרכוש נדל"ן להשקעה בדרום.

היישובים בדרום זוכים באחרונה לפריחה משמעותית: הקמת עיר הבה"דים, מערכת הכבישים המשודרגת שנסללה בעקבותיה, כמו גם פיתוח מסילות הרכבת המגיעות לאיזור, ההתפתחות המהירה של איזור הדרום מבחינת בנייה ותשתיות, הקמת מפעלים ופרויקטים חדשים בתחום הנדל"ן, פיתוח מוקדי תעסוקה, אוניברסיטת בן-גוריון, המושכת אליה סטודנטים מכל רחבי הארץ, השקעה ניכרת בחינוך ובתרבות – כל אלה הופכים באחרונה את יישובי הדרום לאטרקטיביים ומבוקשים ויוצרים הגירה חיובית לאיזור.
תוסיפו לזה את ההטבה שמעניק משרד השיכון לרוכשי דירה ראשונה בדרום ואת מחירי הנדל"ן הזולים יחסית באיזור – גם כשמדובר בפרויקטים חדשים לחלוטין, ותקבלו הזדמנות פז לרכישת נדל"ן להשקעה בדרום, השקעה הטומנת בחובה תשואה נאה ביותר.
לא פלא שמשקיעים רבים גילו את איזור הדרום ואת האפשרויות הגלומות בו, ורוכשים נדל"ן להשקעה בדרום באזורים אטרקטיביים ובמחירים נמוכים יחסית. בהתאמה לביקוש ההולך וגדל, המגמה של עליית מחירי הנדל"ן בדרום ממשיכה לצבור תאוצה, ויחד איתה גם מחירי השכירות – כלומר התשואה שתקבלו על הדירה שלכם. אולי זה מפתיע, אבל לפעמים התשואה בדרום גבוהה יותר מאשר תשואה על דירות במרכז הארץ ובמקומות אחרים. כך שזה בדיוק הזמן, רגע לפני שהמחירים מזנקים, לרכוש נדל"ן להשקעה בדרום.

זוגות רבים ומשפרי דיור גילו אף הם את איזור הדרום, חלקם רוכשים דירות וחלקם קרקעות או בתים פרטיים. אין ספק כי בשל מחירי הקרקע הזולים בחלק מהיישובים בדרום כדאי להשקיע גם בקרקע לבנייה ולבנות בית פרטי, שכן הביקוש הוא גדול והמחירים, כאמור, נמוכים ומניבים תשואה גבוהה. אופציה נוספת היא לרכוש בתים פרטיים מוכנים מקבלן, המוקמים בשכונות חדשות – בין היתר בהרחבות של קיבוצים ומושבים, שכן המחירים נמצאים, כאמור, במגמת עלייה מתמדת, יחד עם הביקוש לשכירות של בתים פרטיים מצד משפחות שידן אינה משגת לבנות בית כזה. ביקוש רב קיים גם מצד זוגות המבקשים לגדל את משפחתם באווירי כפרית, אך מגיעים קודם לתקופת ניסיון ומחפשים לשכור בית פרטי לתקופה של שנה-שנתיים – כך שזהו אפיק אטרקטיבי בהחלט.

פרויקטים ללא הפסקה

בין היישובים המבוקשים ביותר להשקעה בנדל"ן בדרום אפשר למצוא את באר שבע, דימונה, אשקלון, אילת, ירוחם ועוד, בהם מוקמים פרויקטים חדשים רבים ואיכותיים.
כך, לדוגמה, באילת התוססת והמתוירת בכל עונות השנה ומושכת אליה קבלנים ויזמי נדל"ן רבים, מוקמים פרויקטים חדשים בקצב מרשים, ביניהם פרויקטSEA SIDE EILAT , מתחם מגורים חדש בן שש קומות הממוקם על קו החוף באילת וכולל דירות מגורים מעוצבות, דירות גן ופנטהאוזים, בריכת שחייה, מסעדות, בתי קפה, חנויות ועוד.
פרויקט חדש נוסף באילת הוא "טורקיז ביי אילת", מתחם מגורים יוקרתי בשכונת גנים ב' בעיר, הכולל דירות גן ופנטהאוזים מפוארים עם בריכה צמודה, מרחק של שתי דקות הליכה מחוף הים.

בדימונה, עיר שהולכת ומתחדשת בקצב מואץ וזוכה באחרונה להתעניינות רבה בקרב רוכשים ומשקיעים פוטנציאליים, מוקם בימים אלה, בין היתר, פרויקט "השחר העולה" בשכונת השחר החדשה בעיר, המוקפת נוף מדברי מרהיב ביופיו. הפרויקט כולל דירות יוקרה מעוצבות, מרווחות ומוארות, תושבי השכונה ייהנו מסביבה נקייה וירוקה, שתכלול שטחים רחבי ידיים של גינות ציבוריות, פארקים, שבילי אופניים, מזרקות מים, טיילת להולכי רגל ועוד. בשכונה יוקמו מוסדות חינוך וגנים, מרכזי קניות, בילוי ופנאי וגני משחקים מודרניים.
גם בבאר שבע, בירת הנגב, זוכה תחום הנדל"ן להאצה משמעותית ובעיר נבנים פרויקטים חדשים רבים. מחירי הדירות בעיר מתאפיינים בעלייה יציבה ב-15 השנים האחרונות, אך בשנתיים האחרונות המחירים זינקו בעשרות אחוזים. גם מחירי השכירות עלו בשנים אחרונות, כך שאם אתם מתעניינים ב נדל"ן להשקעה באיזור הדרום, אין ספק שהשקעה בבאר שבע היא השקעה בטוחה. העובדה שבעיר לומדים מדי שנה כ-30,000 סטודנטים, שזקוקים לפתרונות דיור, רק מחזקת את העובדה הזאת.
בבאר שבע יש כיום כ-11,000 יחידות דיור חדשות – חלקן בתכנון, חלקן בתהליך בנייה – במסגרת פרויקטים חדשים, תמ"א ופינוי בינוי. בין הפרויקטים החדשים בעיר:* פרויקט "סנטרל פארק 17", הכולל 17 מגדלי מגורים, פרויקט My space בשכונת רמות המבוקשת, באר שבע טאצ'" בשכונת הפארק, מתחם רייסדור בשכונת הסיגליות, ועוד.
דוגמה אטרקטיבית נוספת לנדל"ן להשקעה בדרום היא אשקלון. רצועת החוף היפהפייה, המרינה התוססת, החינוך המושקע, הפארקים מרהיבים, מרכזי הקניות והתרבות, הבנייה החדשה האיכותית – לא בכדי הפכה אשקלון לאחת הערים המבוקשות בארץ.
כיום משווקים באשקלון פרויקטים חדשים רבים ביניהם "אפגד בעיר היין" (בצפון העיר), "דונה בשכונת אגמים", "חלומות ברנע הירוקה", "דמרי כרמים", וזה רק על קצה המזלג.
מחירי הנדל"ן באשקלון עדיין נמוכים יחסית למרכז הארץ, אבל כדאי להזדרז, רגע לפני שהמחירים יעלו.
אלה היו רק דוגמאות על קצה המזלג, אבל הן מייצגות את העובדה שאיזור הדרום הופך למבוקש ואטרקטיבי מאי פעם, ושנדל"ן להשקעה בדרום הוא מהלך חכם ומניב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות