fbpx

נדל"ן באור ים

נדל"ן באור ים

איכות נדירה ליד הים

עיר קטנה ואיכותית ליד קיסריה והים, ששמה דגש על בטיחות הילדים, עם פארקים רחבי ידיים, אגמים אקולוגיים, מערכת חינוך עצמאית ומתחמי ספורט, בילוי ופנאי. אור ים מגשימה חלום למשפחות שמבקשות לעצמן איכות חיים גבוהה במיקום מנצח ובסביבת מגורים נדירה. הביקוש העצום מוכיח שהשקעה בנדל"ן באור ים היא אחת ההשקעות המנצחות בישראל

עיר קטנה, ירוקה ויפהפייה ליד קיסריה, במרחק של דקות מחוף הים, מושלמת למשפחות, עם איכות חיים מהגבוהות בישראל, ושיש בה הכל. זה אולי נשמע כמו פנטזיה, אבל כמו תמיד – המציאות חזקה מכל דמיון: יש עיר כזו, קוראים לה "אור ים", והיא הולכת ונבנית בימים אלה. העיר החדשה משתרעת על פני 1060 דונם בין שכונת אורות רבין, כביש החוף, צומת פלי"ם וכביש מס' 4 והיא תכלול כ-3,500 יחידות דיור.
אור ים נולדה כמיזם של החברה לפיתוח קיסריה בשיתוף עיריית אור עקיבא. מבחינה מוניציפלית היא שכונה השייכת לאור עקיבא, אך בפועל היא נתפסת כעיר חיצונית קטנה בפני עצמה.

אור ים היא עיר מושלמת למשפחות, המבקשות לעצמן איכות חיים ברמה גבוהה, שכן היא מציעה שלל יתרונות ייחודיים ומגוונים:
סביבת מגורים איכותית ומודרנית, בנייה בסטנדרטים גבוהים ביותר, מספר קטן של תושבים, קרבה לים, פיתוח סביבתי עשיר ומושקע, שטחים ירוקים רחבי ידיים (בהיקף של 40 אחוז משטח הפרויקט), כולל פארק שישתרע לכל אורך השכונה, גינות קהילתיות ואגמים אקולוגיים. תהיה בה מערכת חינוך עצמאית של בתי ספר וגני ילדים, שהגישה אליהם תהיה בטיחותית – באמצעות מערכת שבילים. תשומת לב רבה הוקדשה לבטיחות הילדים, ולכן אור ים תוכננה כך שלא יהיה בה צורך לחצות כבישים. העיר תספק לתושביה את כל הדרוש להם גם בתחומים אחרים. יהיו בה קאנטרי קלאב, קריית ספורט, שטחי ציבור, מתחמי בילוי, פנאי, מסחר ושירותים, ועוד ועוד.
לא פלא שמרגע שאור ים החלה להיות משווקת, היא הפכה לאחד הפרויקטים המבוקשים ביותר בישראל. משפחות רבות, בעיקר מאיזור השרון, אך גם מכל רחבי הארץ, זיהו את ההזדמנות לשפר את איכות חייהם ולרכוש דירה יוקרתית בסביבת מגורים נדירה ובמחיר שעדיין נחשב לסביר, אך צפוי לעלות בשנים הקרובות באופן משמעותי. ולכן כדאי להזדרז.

המיקום המנצח הופך את הנדל"ן באור ים למבוקש עוד יותר. העיר החדשה נמצאת במיקום אידיאלי: ליד קיסריה, אחד היישובים היוקרתיים והמבוקשים בארץ, במרחק קצר מחוף הים ובסמוך לאזורי הבילוי של קיסריה. מאור ים אפשר יהיה להגיע היישר לנמל העתיק בקיסריה ולחופי הים של קיסריה ושדות ים באמצעות שבילי הליכה ואופניים. את הים ניתן יהיה לראות גם מהקומות הגבוהות בחלק מהבניינים.
בנוסף, הנגישות מאור ים לצירי תנועה מרכזיים – כביש החוף, כביש 4 וכביש 6 – ולתחנת הרכבת, היא קלה ונוחה. עובדה זו מאפשרת הגעה מהירה לתל אביב ולכל רחבי הארץ ומרחיבה עוד יותר את אפשרויות התעסוקה, שגם כך קיימות באיזור (פארק העסקים בקיסריה, מת"מ בחיפה, אזורי התעסוקה בבנימינה ובנתניה).
כל היתרונות האלה הופכים את הרכישה של נדל"ן באור ים החדשה להשקעה מנצחת.
עניין של איכות: דירות למכירה באור ים
באור ים נבנות, כאמור, כ-3,500 יחידות דיור, בפרויקטים שונים. לדוגמה: "חלומות אור ים" של שיכון ובינוי – מתחם מגורים שיכלול20 בנייני בוטיק בני 5 ו-9 קומות, ובהם דירות גן, דירות 5 ,4,3 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הבניינים מתוכננים עפ"י התקן לבנייה ירוקה, בסטנדרט בנייה גבוה, משני צדדיו של הפארק. כדאי לדעת שרוב הדירות בפרויקט כבר "נחטפו" ונותרו מספר פנטהאוזים למכירה.
פרויקטים נוספים של דירות למכירה באור ים הם "אלקטרה", בנייני מגורים איכותיים בני 15 קומות; "אלמוג אור הים" – פרויקט יוקרתי בן 253 יחידות דיור במתחם של שמונה בניינים בני 5 עד 9 קומות, לצד שטחי ענק ירוקים; "מור ים", המציע מגדלים בני 11-14 קומות עם דירות מעוצבות שמשקיפות לים ולשכונת הגולף בקיסריה, ובנייני בוטיק בני 5-9 קומות, כשרוב הדירות משקיפות אל פארק הנחל. וזוהי רק רשימה חלקית.
הדירות למכירה באור ים, בכל הפרויקטים, נבנות סטנדרט בנייה גבוה ואיכותי, והמחירים משתנים בעיקר לפי סוג הדירה וגודלה – דירה "רגילה" של 4 או חמישה חדרים, או פנטהאוז.

מחירים ממוצעים לדוגמה של דירות למכירה באור ים (חדשות, עם מרפסת וחנייה)
דירת 4 חדרים – החל מ-1.7 מיליון ש'.
דירת 5 חדרים – החל מ- 1.9 מיליון ש'.
פנטהאוז 6 חדרים – החל מ-2.5 מיליון ש'
* המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים, והם מחירים ממוצעים ומשוערים, להמחשה בלבד.

יהיו מבוקשים לא פחות: משרדי למכירה באור ים
אור ים עתידה לכלול שטחי מסחר, קניות ופנאי מושקעים ורחבי ידיים, שצפויים למשוך אליהם קהל רב מהאיזור, כולל מקיסריה האמידה. הצפי הוא שמשרדים למכירה באור ים יהיו מבוקשים לא פחות מהפרויקטים למגורים. לכן כדאי כבר עכשיו להתעניין בהשקעה עתידית במשרדים למכירה באור ים, כל זמן שהמחירים עדיין סבירים ואטרקטיביים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות