fbpx

נדל"ן באשדוד

תנופת בנייה מסיבית, שכונות חדשות יפהפיות, רצועת חוף נפלאה, מרכזי קניות ופנאי, אזורי תעשייה מפותחים, חיי תרבות עשירים ומיקום מצוין – כל אלה הפכו את נדל"ן באשדוד לאחת ההשקעות המבוקשות והמוצלחות בישראל

 

אין ספק שאשדוד היא ההפתעה הגדולה של השנים האחרונות. מעיר שהתדמית שלה לא היתה בשמיים, בלשון המעטה, הפכה אשדוד לעיר מבוקשת ביותר, עם תנופת בנייה מסיבית, שכונות חדשות יפהפיות, מרכזי קניות ופנאי וחיי תרבות עשירים. לכך מוסיף המיקום המצוין שלה – לחופו של הים התיכון במישור החוף הדרומי, מדרום ליבנה, מצפון לאשקלון וממערב לגן יבנה, בקצהו הדרומי של מטרופולין גוש דן, עם מערכת כבישים מפותחת שמובילה לכל מקום בארץ, ואמצעי תחבורה נגישים. ובל נשכח את נמל אשדוד, הנמל הגדול בישראל, שלצדו קיימות תשתיות לאומיות נוספות ומרכזי תעשייה, ההופכים את העיר למרכז תעשייתי חשוב.

ההתפתחות האדירה בתחום הנדל"ן באשדוד, העיר השישית בגודלה בארץ, לא נעצרת, וכיום מתוכננים בה פרויקטים נדל"ן באשדוד רבים נוספים.

זוגות צעירים רבים מבקשים לקבוע בעיר את ביתם, שכן מחירי הנדל"ן באשדוד עדיין נמוכים יחסית למרכז, גם כשמדובר בבנייה חדשה, והעיר מציעה כיום שפע רב בכל תחום. לא בכדי הביקוש ל– נדל"ן באשדוד הוא מהגבוהים בארץ. 

נדל"ן להשקעה באשדוד

הביקוש רק עולה: דירות למכירה באשדוד

כאמור, תנופת הבנייה באשדוד, המחולקת לרבעים, היא מהמסיביות בארץ. נבנו בה, ועדיין נבנות, שכונות חדשות ויפהפיות בבנייה איכותית. עם זאת, לא נותרו בעיר הרבה עתודות השקעות בקרקע באשדוד, ולכן הביקוש גובר עוד יותר – ובהתאמה עולים גם מחירי הדירות, והם הולכים ומתקרבים למחירי הדירות במרכז הארץ. לאור זאת, אין ספק שהשקעה בדירות למכירה באשדוד היא השקעה בטוחה ויציבה, שתניב תשואה נאה למי שישכיר את דירתו או יתגורר בה וירצה להאמיר את ערכה.

מי שמעוניין לקנות דירה באשדוד , ישמח לדעת שבעיר מתוכננים פרויקטים רבים, ביניהם פרויקט רובע הנחל, המקודם על ידי משרד השיכון ועיריית אשדוד, ועתיד להיות שכונת המגורים המבוקשת ביותר בעיר. בפרויקט, הממוקם ליד הכניסה הצפונית לאשדוד, אמורות להיבנות  

כ-15,000 יחידות דיור לזוגות צעירים ומשפרי דיור.

בנוסף, פרויקטים רבים מוקמים במסגרת תוכנית להתחדשות עירונית, לצד בנייה יזומה של קבלנים פרטיים (לדוגמה: "מגדלי המפרש", "שירת הרובע").

העיר, כאמור, מציעה לתושביה שפע של אטרקציות: רצועת חוף יפהפייה, גנים ציבוריים ופארקים רחבי ידיים, קניונים רבים, שווקים, מערכת חינוך מפותחת, חיי תרבות עשירים – כולל מוזיאונים, תזמורות (הסימפונית והאנדלוסית), להקת בלט, תיאטראות, פסטיבלים שונים לאורך השנה, ועוד.

כל אלה, יחד עם הבנייה האטרקטיבית והמחירים האטרקטיביים לא פחות בהשוואה למרכז הארץ (ולא לאורך זמן) – הופכים את ההשקעה בדירות למכירה באשדוד לאחת המבטיחות בישראל.

מחירי הדירות בעיר לא אחידים ומשתנים בהתאם למיקום (הדירות החדשות ליד הים הן, מטבע הדברים, יקרות יותר), מצב הדירה, מצב הבניין וכו.

נדל"ן באשדוד – מחירים ממוצעים לדוגמה של דירות למכירה באשדוד:

 

3 חדרים יד שנייה – 1.3 מיליון ש'

דירת 4 חדרים חדשה (מקבלן) במגדל ליד הים: 2.4 מיליון ש'

4 חדרים יד שנייה – 1.7 מיליון ש'

5 חדרים חדשה מקבלן  – 2.6 מיליון ש'

5 חדרים יד שנייה – 2.2 מילון ש'

המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים, והם מחירים ממוצעים ומשוערים, להמחשה בלבד

 

 

נדל"ן מסחרי שוקק: משרדים למכירה באשדוד

משרדים למכירה באשדוד היא אחת ההשקעות המבטיחות בארץ. חיי המסחר באשדוד שוקקים ומפותחים ביותר. בעיר פועלים מרכזי מסחר רבים, שווקים גדולים, ארבעה קניונים, מרכזי קניות גדולים, ביניהם "פאוור סנטר" (מהגדולים בארץ), ועוד. בנוסף, לכל רובע בעיר יש מרכז מסחרי משלו ("מרכזון").

באשדוד קיימים שלושה אזורי תעשייה גדולים, המהווים כ-17 אחוזים משטח העיר, ובהם פועלים כ-3,000 מפעלים, חברות, ועסקים, המעסיקים עשרות אלפי עובדים – חלקם תושבי העיר וחלקם מגיעים מחוצה לה. בימים אלה מוקמים בעיר שלושה מתחמי תעשייה חדשים, ביניהם פארק נמלי ישראל, שיכלול מתחמי לוגיסטיקה ותעשייה, ופארק היי טק בדרום מזרח העיר. 

הנמל, על כל מתקניו ומתחמיו, גם הוא מהווה מרכז תעסוקה הומה.

כל אלה הופכים את אשדוד למרכז תעשייה ומסחר מהגדולים בארץ. זו הסיבה שמשרדים למכירה באשדוד, בלב המרכזים המסחריים השוקקים, או באזורי התעשייה השוקקים לא פחות, נחשבים להשקעה מעולה – בין אם אתם רוצים למקם את העסק שלכם בעיר מרכזית מבחינת מסחר ותעשייה, או לרכוש משרד באשדוד לצורך השכרה ותשואה מניבה, שרק הולכת ועולה.  כך או כך, מי שיחליט להפנות את כספו להשקעה במשרדים למכירה באשדוד יעשה עסקה מצוינת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות