fbpx

נדל"ן בחדרה

מעיר שינה אפרורית הפכה חדרה בשנים האחרונות לעיר אטרקטיבית ומבוקשת ביותר. העירייה השכילה לנצל את משאביה הטבעיים של העיר, פיתחה להפליא את איזור החוף ואזורים נוספים, בעיר הוקמו פרויקטים חדשים ומרהיבים של מגורים ומסחר, פארק אקולוגי בלב שכונה יפהפייה, ובתכנון – מתחמי ענק של תעסוקה ועסקים, וזה עוד לא הכל. אין ספק ש- נדל"ן להשקעה בחדרה היא אחת ההשקעות הכי חמות בשטח

 

לא תאמינו מה קורה בחדרה. העיר, השוכנת בשרון הצפוני ומונה כ-100,000 תושבים, עברה מהפך, לא פחות. עד לא מזמן חדרה נתפסה כעיר שינה אפרורית ולא אטרקטיבית במיוחד, למרות שהיא שוכנת לחוף ים. אך בשנים האחרונות חדרה הפכה ליעד מבוקש ביותר, בעיקר על ידי משפחות צעירות, המגיעות אליה מכל רחבי הארץ ומבקשות איכות חיים במחירים נוחים. כיום חדרה מדורגת כעיר החמישית בישראל מבחינת אחוז ההגירה החיובית אליה.

 

העירייה והיזמים השכילו בשנים האחרונות לנצל את יתרונותיה הטבעיים של העיר. כך שודרגה ללא הכר רצועת החוף, הוקמו בה טיילת מטופחת, בתי מלון ושכונות מגורים חדשות ויפות. חדרה מתאפיינת גם במרחבים ירוקים מטופחים כמו פארק השרון, פארק נחל חדרה, יער חדרה ואקו פארק – פארק אקולוגי עם אגם, בלב שכונת הפארק המבוקשת. בעיר כולה נבנו – ועדיין נבנים ללא הרף – פרויקטים חדשים למגורים.

בחדרה יש גם מרכזי קניות רבים ומרכזי בילוי, תרבות ופנאי, וכן מרכז רפואי גדול – "הלל יפה", המשרת את תושבי העיר והאיזור.  גם החינוך בעיר זוכה להשקעה, וחשוב לציין כי בחדרה שוכן בית הספר הדמוקרטי, הנחשב לפורץ דרך וזכה בפרס החינוך.

גם המיקום הנוח של העיר, המאפשר הגעה מהירה לרחבי הארץ, הוא אלמנט משמעותי, הגורם לביקוש גבוה ל- נדל"ן להשקעה בחדרה. בעיר יש תחנת רכבת במערב ובעתיד תיפתח תחנה נוספת במזרח העיר. כל אלה מאפשרים לתושבי חדרה לעבוד גם במרכז הארץ, בשרון, בחיפה ועוד.

לא בכדי הפך ה- נדל"ן להשקעה בחדרה לאחת ההשקעות האטרקטיביות עבור רוכשי דירות למגורים ועבור משקיעים.

נדל"ן להשקעה בחדרה

 

פארקים וים: דירות למכירה בחדרה

חדרה, כאמור, זוכה בשנים האחרונות לפיתוח נדל"ני וסביבתי מואץ ואינטנסיבי ונבנים בה פרויקטים חדשים רבים. הביקוש לדירות למכירה בחדרה הולך וגדל, אך המחירים עדיים נוחים יחסית לדירות במרכז השרון. עם זאת, התשואה לשכירות ממוצעת לדירה בחדרה עומדת על 3.3 אחוזים בשנה – שהיא תשואה גבוהה מהממוצע הארצי.

השכונה המבוקשת ביותר למגורים בעיר היא שכונת הפארק החדשה במזרח העיר, הכוללת אלפי יחידות דיור בבנייני מגורים ובבתים צמודי קרקע. השכונה נקראת כך בזכות פארק ירוק ורחב ידיים ("אקו פארק") ובו אגם מלאכותי, אמפיתיאטרון, שבילי הליכה ואופניים, ועוד. אכלוס השכונה החל ב-2017, ועדיין מוקמים בה פרויקטים חדשים, ביניהם "אמירי פארק", "חלומות פארק" ועוד. בינואר 2020 אושרה תוכנית להרחבת השכונה, במסגרתה יורחב הפארק, ייבנו כ-4,300 יחידות דיור וקריית חינוך גדולה.

גם השכונות לאורך חוף הים, בגבעת אולגה, הן מבוקשות ביותר. בשנים האחרונות הוקמו בתי מלון ופרויקטים רבים ויוקרתיים למגורים, ביניהם "כפר הים" ו"עין הים". בימים אלה מוקמים לאורך החוף פרויקטים נוספים, ביניהם "מול הים", שיכלול דירות יוקרה, בריכה, חדר כושר ועוד.

בימים אלה גם מוצעות להשקעה קרקעות ברובע "עיר ימים" העתידי במערב חדרה, שאמור לכלול כ-10,000 יחידות דיור חדשות, בתי מלון, פארק גדול, טיילת ומתמחם תעסוקה ועסקים.

גם במרכז העיר מוקמים פרויקטים חדשים, כגון "אאורה סיטי", שמסגרתו ייבנו דירות מגורים לצד קומות משרדים ומסחר.

מחירי הדירות למכירה בחדרה משתנים לפי גודל הכנס, מצבו (חדש או יד שנייה, ומיקומו. שכונת הפארק והשכונות לאורך החוף הן המבוקשות ביותר, והמחירים בהתאם. הזוגות הצעירים מחפשים את הדירות הקטנות יותר, הנמצאות בסמוך לקווי תחבורה, חינוך וקניות. לכן מי שמחפש דירה להשקעה בחדרה, כדאי שישים לב גם לדירות האלה.

 

מחירים ממוצעים של דירות למכירה בחדרה (חדשות):

דירת 3 חדרים – 1.250 מיליון ש'

דירת  4 חדרים – 1.4 מיליון ש'

דירת 5 חדרים – 1.6 מיליון ש'

פנטהאוז – 1.8 מיליון ש'

  • המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים של נדל"ן להשקעה בארץ, והם מחירים ממוצעים ומשוערים, להמחשה בלבד

 

מרכזים יוקרתיים: משרדים למכירה בחדרה

יחד עם הפיתוח האינטנסיבי בחדרה, נבנו בה גם מרכזי קניות רבים וקניונים, שהחדש שבהם הוא "מול החוף וילג'" בכניסה לעיר  – מתחם ענק ומפואר של  עסקים ומסחר, המושך אליו לקוחות מכל האיזור, כמו גם משקיעים המחפשים משרדים למכירה בחדרה, שיניבו להם תשואה נאה.

הבנייה החדשה ברחבי העיר הפכו את חדרה לעיר שוקקת של קניות ופנאי, והיד עוד נטויה: בימים אלה מתגבשת תוכנית להקמת מרינה גדולה בחדרה,  שלצדה יוקמו טיילת ואזורי מסחר.

גם רובע "עיר ימים" החדש המתוכנן במערב העיר, צפוי לכלול, לצד בנייני מגורים, גם מתחם ענק של תעסוקה ומסחר. המתחם היוקרתי צפוי למשוך אליו כ–40,000 תושבים חדשים, וכן מבקרים רבים מרחבי העיר והאיזור.

מתחם עסקים נוסף שמשווק בימים אלה הוא "אנרג'י פארק" חדרה בכניסה לעיר, שיקום במסגרת תוכנית עירונית ויכלול אזורי תעסוקה ומסחר, אזורי מגורים ומרכזי בילוי, קניות ופנאי.

בנוסף, מתוכנן במסגרת הפרויקט  מרכז תחבורתי גדול, שיקשר בין חיפה מצפון לתל אביב מדרום. בהמשך, צפויים להיבנות במתחם אזורי מגורים ומתחם תיירות ומלונות.

אנרג'י פארק אמור למשוך אליו תנועה רבה מאוד של עובדים, תושבים ומבקרים. שיווק הקרקעות במתחם כבר החל, והצפי הוא שהביקוש יהיה אדיר והמחירים רק ילכו ויעלו, שכן משרדים למכירה בחדרה באזורים האלה הם מבוקשים מאוד.

אין ספק שהשקעה במשרדים למכירה בחדרה, ההופכת במהירות למרכז יוקרתי של מגורים, מסחר ועסקים, היא השקעה מצוינת ואטרקטיבית ביותר.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות