fbpx

נדל"ן בכפר סבא

כפר סבא, המלכה הבלתי מעורערת של ערי השרון, מציעה חוויה עירונית תוססת, עם שפע של מרכזי קניות, פנאי ותרבות, לצד רחובות ירוקים ושקטים ונגישות לעורקי תחבורה מרכזיים. במרחק של 20 דקות מתל אביב, נדל"ן להשקעה בכפר סבא היא ללא ספק אחת ההשקעות האטרקטיביות בישראל

גם מיקום מנצח בלב השרון, גם 20 דקות מתל אביב, גם נגישות ישירה לכביש 531, נתיבי איילון, כביש 6 וכביש 4, המקשרים את העיר לכל רחבי הארץ, גם שפע של חיי תרבות ופנאי יוצאי דופן וגם פרויקטים חדשים ויוקרתיים בתחום הנדל"ן – וזו רק רשימה חלקית. אין פלא שכפר סבא הפכה לאחת הערים המבוקשות ביותר בארץ. עקב הביקוש הגדול, ערך ה- נדל"ן להשקעה בכפר סבא הולך ועולה בהתמדה, ומתמקם בטופ ה- נדל"ן להשקעה בארץ.

המושבה הצנועה, שהיתה בתחילתה מושבה בת של העיר פתח תקווה, גדלה במשך השנים באופן מדהים. בעשר השנים האחרונות כפר סבא התרחבה מאוד, בעיקר מזרחה ומערבה, והיא מציעה מכל טוב ל-110,000 תושביה: שכונות חדשות ומטופחות, קאנטרי קלאב, קניונים, מרכזי תרבות ופנאי ועסקים, פארק נפלא ורחב ידיים, מרכז רפואי מרכזי ("מאיר"), שפע של מוסדות חינוך מושקעים, מדרחוב שובה לב, ובו חנויות ובתי קפה, היכל תרבות מפואר, ספריות וקונסרבטוריון. בשנים האחרונות נחשבת כפר סבא לבירת המוזיקה של ישראל, בזכות שפע של תזמורות, פסטיבלים ופרויקטים רבים ומגוונים של נגינה, שמתחילים כבר בבתי הספר היסודיים.

ותיקי העיר זוכרים שפעם "בשביל כל דבר היה צריך לנסוע לתל אביב". היום כפר סבא היא עיר גדולה, מרכזית, תוססת, שכאמור מציעה לתושביה שפע רב בכל התחומים. עם זאת, העיר מתאפיינת בהמון טבע וירוק ברחובותיה הפנימיים, גנים ציבוריים רבים פזורים בה, לצד הפארק העירוני הנהדר השוכן במזרחה. חוויה עירונית שוקקת יחד עם שקט ושלווה. ומי שעובד בתל אביב או בערי מרכז אחרות, יכול כיום לנסוע לעבודתו בקלות, ברכבת (בעיר יש שתי תחנות) וגם ברכב פרטי, שכן התשתית התחבורתית בעיר שודרגה מאוד והוקמו בה מחלפים חדשים המקצרים את זמן הנסיעה באופן משמעותי.
לא בכדי כפר סבא הפכה לעיר מבוקשת ביותר, וה- נדל"ן להשקעה בכפר סבא נחשב לאחת ההשקעות המניבות והבטוחות ביותר בישראל.

נדל"ן להשקעה בכפר סבא

לא מפסיקה להתחדש: דירות למכירה בכפר סבא

הביקוש לדירות למכירה בכפר סבא אומנם גבוה מאוד, אך המחירים בה עדיין נוחים לעומת ה-נדל"ן בשרון כגון רעננה ורמת השרון. עם זאת, בשכונות היוקרתיות בעיר, כגון סביוני הכפר, שכונת הפארק וכפר סבא הירוקה, המחירים גבוהים באופן משמעותי.

כך או כך, קשה מאוד למצוא בפר סבא דירה ריקה, שאינה מאוכלסת על ידי קונים או שוכרים. אם תרכשו בכפר סבא דירה להשקעה, יש סיכוי גבוה מאוד שהיא תיחטף" מיד. משפחות צעירות משכבה סוציו אקונומית גבוהה העובדות באיזור השרון או המרכז, מהוות חלק נכבד משוק השוכרים בעיר, אך גם זוגות צעירים וסטודנטים הלומדים באיזור – לדוגמה במכללת בית ברל – מחפשים בעיר דירות למגורים.
בעשורים האחרונים הוקמו בעיר פרויקטים רבים חדשים, ביניהם "סביוני הכפר", "שכונת הפארק" – שכונת קוטג'ים בצמוד לפארק העירוני, ו"כפר סבא הירוקה "– שכונה יוקרתית גדולה במערב בעיר, שמשכה אליה משפחות רבות בעיקר בתחום ההיי טק.

בעיר לא נותרו עתודות קרקע רבות לבנייה, אך בעתודות שנותרו מוצעים למכירה פרויקטים חדשים. הבולט ביניהם הוא "פרויקט בן יהודה" בצפון העיר, בסמוך לפאתי מושב צופית. מתחם בן יהודה בכפר סבא מהווה חלק מתוכנית המתאר העירונית, שבמסגרתה צפויות לקום בבנייה מואצת יחידות דיור לצד מתחמי מסחר ותעשייה. קהל היעד לפרויקט הוא בעיקר זוגות צעירים ומשפחות. השקעה ביחידת קרקע בפרויקט בן יהודה בכפר סבא צפויה להניב רווח של 1.5 מיליון ש'.

לצד זאת, נבנות גם דירות למכירה בכפר סבא במסגרת תמ"א 38 והתחדשות עירונית. בין הפרויקטים: "עלה הרמה" – 3 בניינים ברחוב שקט וירוק בלב העיר. הפרויקט מציע דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן בנות 3 חדרים ומיני פנטהאוזים.
פרויקט חדש נוסף במסגרת התחדשות עירונית הוא שכונת "קדמת הדרים" במזרח כפר סבא, הסמוכה לכבישי יציאה מהעיר, לקניונים ולפארק.
גם במרכז העיר וברחובות הסמוכים לו אפשר למצוא דירות אטרקטיביות לרכישה או להשקעה, חדשות או יד שנייה.

מחירים לדוגמה של דירות למכירה בכפר סבא:
דירת 3 חדרים חדשה מקבלן במרכז העיר – 1.6
דירת 4 חדרים חדשה ברכז העיר – 1.9 מיליון ש'
דירת 4 חדרים בסביוני הכפר – 2.2 מיליון ש'
דירת 4 חדרים בפרויקט עלה הרמה – 2.13 מיליון ש'
דירות 5 חדרים בפרויקט עלה הרמה- 2.4 מיליון ש'
המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים, והם מחירים ממוצעים ןמשוערים, להמחשה בלבד

 

בדרך לפארק: משרדים למכירה בכפר סבא

כפר סבא היא, כאמור, עיר גדולה, מרכזית ושוקקת לכל דבר, עם מרכזי קניות, מסחר, עסקים והייטק. יש בה איזור תעשייה גדול (ותיק וחדש) ושלושה קניונים גדולים: קניון ערים, קניון ג'י וקניון אושילנד – שכולם מושכים אליהם קהל רב מתושבי העיר והאיזור. כפר סבא, כעיר המרכזית בשרון, מהווה אבן שואבת לתושבי השרון והסביבה, גם מבחינת כוח קנייה וגם מבחינת תעסוקה. בעיר שוכנים עסקים רבים, ביניהם מפעלים וחברות היי טק. כל אלה הופכים את ההשקעה במשרדים למכירה בכפר סבא להשקעה נפלאה.

בנוסף, מתוכנן לקום בעיר בתוך כשלוש שנים פארק עסקים ענק חדש, שיציע משרדים לחברות ולאנשים פרטיים וכן מתחם בילוי ופנאי. חלק מהבניינים במתחם כבר משווקים, ביניהם פרויקט "גולדטק" של קבוצת רפאל. משקיעים שישקיעו עכשיו במשרדים למכירה בכפר סבא במתחם העסקים החדש, יוכלו ליהנות מתשואה גבוהה מאוד עקב העלייה הצפויה בערך הנכס, כשהצפי הוא הכפלת המחיר בתוך כחמש שנים.
אין ספק שהשקעה במשרדים למכירה בכפר סבא היא השקעה אטרקטיבית ביותר, שערכה רק הולך ועולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות