fbpx

נדל"ן בצפון

נדל"ן להשקעה בצפון

לצפון באהבה
יש לכם הון עצמי קטן ואתם חושבים להשקיע בנדל"ן? עלות הדירות במרכז הארץ היא לא אופציה? תעלו צפונה! צפון הארץ נמצא בתהליכים מואצים של בנייה ופיתוח, והביקוש רק הולך וגדל. והמחירים? עדיין נמוכים בהשוואה למרכז. זה הזמן להשקעה בנדל"ן בצפון, רגע לפני שהמחירים מזנקים

אם אתם מחפשים נכס להשקעה, שיניב לכם תוספת נאה להכנסה החודשית, אך אין לכם הון עתק לרכוש דירה או נכס אחר במרכז הארץ, למה שלא תעלו צפונה? המחירים בצפון עדיין נמוכים בהשוואה למרכז, ואפילו בחיפה אפשר למצוא נכסים אטרקטיביים להשקעה במחירים שפויים. המשוואה היא פשוטה: ככל שתתרחקו מאיזור המרכז, כך ההון העצמי שתידרשו להשקיע יהיה קטן יותר.
תוסיפו לזה את העובדה שצפון הארץ הולך וצובר תאוצה מבחינת בינוי ותשתיות, וערים רבות מתחדשות בשכונות מודרניות ויפות. התאוצה בבנייה, איכות החיים הגבוהה, האוויר הצלול, המרחבים הירוקים, המחירים הנוחים, תשתיות החבורה המפותחות של כבישים ורכבות, המאפשרות לעבוד גם בשרון ובמרכז, ההשקעה במערכות החינוך, מוסדות אקדמיים רבים שהוקמו בצפון (כגון המכללה האקדמית תל חי, המכללה האקדמית גליל מערבי, המכללה האקדמית עמק יזרעאל, המכללה האקדמית כנרת, ועוד ועוד) – כל אלה מושכים אל הצפון משפחות רבות וצעירים, המחפשים גם דירות להשכרה. עובדה זו הופכת את הנדל"ן להשקעה בצפון לאפשרות אטרקטיבית ביותר. מה גם שבאופן פרדוקסלי, ברוב המקרים התשואה על דירה להשכרה באיזור הצפון גבוהה יותר מאשר תשואה על דירה באיזור המרכז.

על פי ההון שבידיכם תוכלו להחליט האם להשקיע בדירה חדשה או חדשה יחסית, או לרכוש נכס זול יותר, להשביח אותו במשך הזמן ולמכור אותו במחיר גבוה הרבה יותר. כך או כך, נדל"ן להשקעה בצפון צפוי להניב לכם רווח נאה. זה הזמן הנכון לרכוש נדל"ן להשקעה בצפון, שכן הצפי הוא שהמחירים יעלו בעתיד הקרוב, יחד עם הפיתוח המסיבי שהולך ונמשך ועם הביקוש ההולך וגדל.

גם נדל"ן להשקעה בצפון בתחום העסקי הוא משתלם ביותר. איזור הצפון מושך אליו בעלי עסקים המחפשים מבני תעשייה או משרדים, שמחירם זול הרבה יותר בהשוואה למרכז הארץ. בערים רבות בצפון מוקמים בשכונות החדשות מרכזי מסחר, עסקים ופנאי גדולים ומודרניים, המושכים אליהם בעלי עסקים רבים המחפשים חנויות ומשרדים – ומחירי השכירות עולים בהתאם.

נדל"ן להשקעה בצפון – מדגם מייצג

אומנם נדמה שחיפה, אחת משלוש הערים הגדולות בישראל, לא נכללת בסל ההשקעות הזולות במיוחד, אבל גם בה יש הזדמנויות פז. בכלל, בשנים האחרונות חל בעיר מהפך: חיפה החלה להתעורר לחיים, ומשקיעים רבים, המעדיפים לעזוב את המרכז היקר לטובת הצפון, משקיעים בחיפה. הסיבה היא שהעיר נמצאת בתהליך פיתוח מתמיד בתחום הבנייה וההתחדשות העירונית, ועם זאת מחירי הדירות בה עדיין זולים יחסית – למעט שכונות יוקרה כגון דניה. מומחים צופים שהביקוש לנדל"ן בחיפה יוסיף ויעלה באופן עקבי. הביקוש הרב לדירות בשכירות מצד הסטודנטים הלומדים באוניברסיטה בעיר, רק מחזק את המגמה הזו.
איזור נוסף שכדאי להשקיע בו הוא איזור הקריות, העובר תהליכי התחדשות, כולל תוכניות פינוי בינוי, וכל אלה צפויים להעלות את מחירי הדירות והשכירות. דוגמה טובה לכך היא קריית ים, הנמצאת בתהליכי פיתוח והתחדשות עירונית ושוכנת על חוף הנמצא אף הוא בתהליך פיתוח, וצפוי למשוך לעיר מבקרים רבים ואנשים שיבקשו להתגורר קרוב לים.

דוגמה נוספת להשקעה כדאית היא נהריה, העיר הצפונית ביותר במישור החוף, שזוכה בשנים האחרונות לפיתוח אינטנסיבי בכל התחומים, אך עדיין שומרת על אופיה השקט והמשפחתי. משפחות רבות שגילו את נהריה ביקשו להתנתק מהקצב המהיר ומהרעש של איזור המרכז וחיפשו לעצמן מקום בעל מרחבים גדולים, שקט, אוויר צלול, חיי קהילה ותרבות, חינוך מושקע ואפשרות לגדל את הילדים ליד הים, לצד כל האטרקציות והשפע שיש לעיר להציע – ובמחירים נוחים ביותר. הביקוש הולך וגדל ובעתיד הקרוב מחירי הדירות בעיר צפויים לעלות.
אלה הן רק כמה דוגמאות מייצגות, המעידות על הכלל: נדל"ן להשקעה בצפון הארץ הוא אופציה נפלאה להשיג לעצמכם הכנסה חודשית נאה ולהבטיח שערכו של הנכס שלכם יילך ויעלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות