fbpx

נדל"ן בראשון לציון

תנופת הבנייה החדשה בראשון לציון עדיין בעיצומה, וצופים כי העיר עומדת להפוך למרכז העסקים הבא של ישראל. הפרויקטים הרבים המתוכננים בה, לצד רצועת חוף נפלאה והמון מרכזי בילוי, קניות, חינוך ותרבות, הופכים את ה- נדל"ן להשקעה בראשון לציון הכי חמה בשטח. רצועת חוף נפלאה, מתחמי קניות, קולנוע ובילויים שוקקי חיים, הסופרלנד – פארק השעשועים הגדול במדינה, המכללה למנהל, תושבים מרוצים מאוד (על פי סקרים של הלמ"ס – כנראה המרוצים ביותר בישראל, מקרב התושבים המתגוררים בערים), שכונות חדשות ויפות, פרויקטים רבים בתכנון ובבנייה – גם של דירות למגורים וגם של עסקים, המיקום במרכז הארץ – כל אלה הופכים את ה- נדל"ן להשקעה בראשון לציון לאחת האטרקטיביים והמבוקשים בישראל. משפחות רבות מבקשות לקבוע את ביתן בעיר הרביעית בגודלה בישראל (מבחינת מספר תושביה) –  בשל איכות החיים, הנוחות והיתרונות הרבים שבגידול משפחה במקום.

מומחים צופים כי בעוד שנים מעטות ראשון לציון תהפוך לעיר העסקים המובילה בישראל, וככזו – תהיה מבוקשת אף יותר. מחירי הדירות יעלו בהתאם, ולכן נדל"ן להשקעה בראשון לציון היא אחת ההשקעות המומלצות והמניבות בישראל.

 

פי אלף: דירות למכירה בראשון לציון

בראשון לציון מוקמים ומתוכננים פרויקטים רבים למגורים – גם במערב העיר, בשכונות הנושקות לים, וגם במזרחה.

אחד הפרויקטים הגדולים המוקם בראשון לציון הוא מתחם האלף, הממוקם במרחק של 2 ק"מ מרצועת החוף, ובסמוך למרכזי הקניות והבילויים ולמרכזי תחבורה ראשיים. קרוב ל-5,000 יחידות דיור וכאלף מ"ר של חברות היי טק, מרכזי עסקים, מלונות, מתחמי פנאי ובילוי, מרכזי קונגרסים ותערוכות, מוסדות חינוך ועוד – כל אלה עתידים לקום בפרויקט מתחם האלף בעיר.

הפרויקט עתיד למשוך אליו משקיעים רבים, המבינים את הפוטנציאל העצום הטמון בהשקעה בנדל"ן בראשון לציון בכלל ובמתחם הזה בפרט – בין אם הם מתכוונים להתגורר באחד המגדלים החדישים שבו, או לרכוש דירה להשקעה, שמן הסתם תעלה את ערכה במהירות שיא.

מתחם האלף הוא דוגמה מייצגת לתנופת הבנייה הענקית המאפיינת עדיין את ראשון לציון. פרויקטים חדשים רבים מוקמים בעיר, לדוגמה בשכונת נחלת יהודה הוותיקה והמיוחדת, בגן נחום, בשכונת רקפות, בשכונות חדשות במערב העיר, כולל פרויקטים של בנייני בוטיק, ועוד.

ענף הדירות למכירה בראשון לציון מציע, כמובן, גם דירות יד שנייה באזורים השונים בעיר, שרבות מהן – ובמיוחד אלה הנמצאות בפרויקטים חדשים במערב העיר המבוקש (שגם הוא נחלק לחדש ו"ישן"), נמכרות במצב של דירות חדשות כמעט לחלוטין. בנוסף, מבוצעים בעיר פרויקטים רבים במסגרת תמ"א 38.

למי שרוצה לבצע השקעות נדל"ן בראשון לציון, יש היצע עצום מבין הפרויקטים הרבים בעיר. דירות למכירה בראשון לציון, במערב העיר, שהוא האיזור המבוקש יותר בשל הקרבה לים ולמרכזי הקניות, הבילוי, התרבות והחינוך, ובשל היותו "חדש" יותר – יהיו יקרות קצת יותר בהשוואה לדירות חדשות או יד שנייה באיזור הוותיק של מזרח או מרכז העיר, אך כך או כך, השקעה בדירות למכירה בראשון לציון – ברחבי העיר כולה, היא השקעה מצוינת, שמבטיחה תשואה גבוהה ביותר בשל הביקוש הרב לדירות בעיר, שכאמור רק הולך ועולה.

נדל"ן להשקעה בראשון לציון

נדל"ן להשקעה בראשון לציון – מחירים לדוגמה של דירות חדשות למכירה בראשון לציון:

במזרח העיר (נחלת יהודה):

דירות 4 חדרים: 2.5 מיליון ש'

פנטהאוז 5 חדרים – 2.8 מיליון ש"

במרכז העיר:

מיליון ש'2.3  חדרים –5

במערב העיר:

דירת 4 חדרים – 1.9 מיליון ש'

המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים, והם מחירים ממוצעים ומשוערים, להמחשה בלבד

 

העתיד כבר כאן: משרדים למכירה בראשון לציון

השקעה במשרדים למכירה בראשון לציון היא אחת ההשקעות האטרקטיביות כיום בישראל. נדל"ן בראשון לציון כדאי מאוד כי בעיר פועלים עסקים רבים, וכאמור, הצפי הוא שהעיר עומדת להפוך למרכז העסקים הבא של ישראל – לא מעט בזכות מתחם האלף, ששטחו יכלול אלף דונם המיועדים לעסקים מתקדמים בתחומים שונים. האיזור עתיד למשוך אליו מתעניינים רבים במשרדים למכירה בראשון לציון, ביניהם כאלה שיעבדו במתחם עצמו. המתחם נגיש מאוד מבחינת תחבורה – דבר שיקל על הבאים אליו מבחוץ.

אין ספק שגם תושבי העיר וגם מבקרים מערים אחרות יפקדו את המתחם השוקק, שיכלול מרכזי קניות ותרבות חדישים ואטרקטיביים.

בנוסף, ראשון לציון היא עיר הידועה במספר הרב של מרכזי מסחר ובילוי הקיימים בה, בעיקר בחלק המערבי. לכן השקעה במשרדים למכירה בראשון לציון, בלב עסקים הומה, היא השקעה כדאית ובטוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות