fbpx

נדל"ן ברחובות

לא פלא שהביקוש ל- נדל"ן להשקעה ברחובות נוסף הוא מהגבוהים בארץ, והוא הולך ועולה בהתמדה, וזו גם הסיבה שבעיר מתוכננים באופן רציף פרויקטים חדשים בתחום הנדל"ן. מי שיחליט לרכוש נדל"ן להשקעה ברחובות לצורך מגורים יזכה בנכס שרק משביח את ערכו, ומי שישקיע בנדל"ן לצורך הכנסה נוספת וישכיר את דירתו, יזכה בתשואה של כ-3.4 אחוז לשנה, שהיא מהגבוהות בארץ. שמה של רחובות כעיר איכותית יצא למרחוק כבר מזמן, והיא רק הולכת ומשתבחת עם זמן.

כ-143 אלף תושבים חיים בעיר, והם מעידים על שביעות רצון רבה מאוד מכל מה שיש לעיר להציע להם בתחום תרבות הפנאי, הסביבה, החינוך, רמת האוכלוסייה, ובאופן כללי – מאיכות החיים, הנחשבת לגבוהות בישראל. רחובות נחשבת לעיר המדע והתרבות בארץ, בזכות מכון ויצמן הנמצא במרכזה, לצד הפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית, מכללות נוספות ומוסדות תרבות. בעיר נמצא גם פארק המדע רחובות – איזור תעשייה גדול ומודרני, המהווה מרכז היי טק, מסחר ובילוי, המציע אפשרויות תעסוקה רבות. בכניסה לעיר שוכן "צומת ביל"ו – מרכז מסחר ופנאי גדול והומה. גם המיקום האטרקטיבי של העיר – בין דרום הארץ למרכז, משחק תפקיד חשוב.

מובילה בראש: דירות למכירה ברחובות

משפחות צעירות רבות מבקשות לקבוע ברחובות את מגוריהן, כאמור בזכות איכות החיים הגבוהה, האוכלוסייה האיכותית, מוסדות התרבות הרבים, פעילויות הפנאי ורמת החינוך הגבוהה. רחובות נחשבת לעיר מובילה בחינוך, ויש בה, לדוגמה, 11 גני ילדים ירוקים, המקדמים ערכים של כבוד לזולת, לטבע ולסביבה, מוסדות חינוך מושקעים ואחוז גבוה של זכאים לבגרות.
למרות הביקוש הגבוה ל- נדל"ן ברחובות, מחירי הדירות למכירה ברחובות עדיין נוחים יחסית בהשוואה לדירות במרכז הארץ. בנוסף, עדיין ניתן למצוא דירות למכירה ברחובות בנות שני חדרים בלבד, "על הנייר" או בבנייה חדשה, במחיר ממוצע של 1.370 מיליון ש'. מומלץ לרכוש דירות כאלה בעיקר לצורך השקעה, שכן הן מבוקשות ביותר על ידי זוגות צעירים.
בעיר מתוכננים ומוקמים פרויקטים חדשים רבים, ביניהם מגדלי יוקרה ובנייני בוטיק. הדירות בשכונות החדשות של רחובות מבוקשות בעיקר על ידי זוגות צעירים ומשפחות צעירות ממעמד הביניים.

בין הפרויקטים החדשים המוקמים או מתוכננים בימים אלה בעיר:

רחובות elite – מגדלי יוקרה בשכונת elite החדשה הנבנית בעיר * אזורים רחובות החדשה בשכונת רחובות החדשה, רחובות הנשיא באחוזת הנשיא * פרי פלייס, ליד פארק המדע, המציע דירות סטודנטים להשקעה החל מ-699,000 ש' * פרויקט המייסדים במרכז רחובות, וזוהי רק רשימה חלקית.
כמובן שמחירי הדירות מושפעים מגודל הדירה, מיקומה (במרכז העיר או בשכונה מבוקשת כגון רחובות החדשה), הסטטוס של הדירה (בבנייה, "על הנייר" יד שנייה וכו') ועוד.

מחירים לדוגמה של דירות למכירה ברחובות – מקבלן, "על הנייר":

דירת 3 חדרים: 1.7 מיליון ש'
דירת 4 חדרים: 1.9 מיליון ש'
דירת 5 חדרים: 2.2 מיליון ש'
לעתים קרובות, דירות "על הנייר" שטרם נבנו יהיו זולות יותר מדירות חדשות שכבר נבנו. הפער יכול להגיע ל-100,000 עד 200,000 ש'.
המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים, והם מחירים ממוצעים ומשוערים, להמחשה בלבד *

עובדים בפארק: משרדים למכירה ברחובות

כשמדברים על משרדים למכירה ברחובות, מדברים בראש ובראשונה על פארק המדע. הפארק, הנקרא גם פארק תעשיות עתירות ידע, הפך בשנים האחרונות למרכז היי טק שבו שוכנות כמה מהחברות המובילות בתעשיית ההיי-טק הישראלית, לצד חברות זרות.
המתחם מספק אפשרויות תעסוקה רבות לתושבי העיר והסביבה ולעובדים מכל רחבי הארץ. השקעה במשרדים למכירה ברחובות, ובפרט בפארק המדע, היא השקעה חכמה במיוחד, שכן מחירי המשרדים שם רק הולכים ועולים והמקום שוקק אדם בכל שעות היום:
בשנים האחרונות הפך המתחם גם לאיזור בילוי שוקק, המושך אליו תושבים רבים מרחובות ומהסביבה. בקומות הקרקע של מבני משרדים רבים במתחם יש בתי קפה, פאבים, מסעדות וחנויות. במתחם גם שוכן בית מלון לאונרדו בוטיק.
ברחובות מתפתח פארק היי טק נוסף, פארק הורוביץ", שבו פועלות חברות סטארט-אפ בתחום הביולוגיה והננוטכנולוגיה ובנוסף אנו רואים שישנם חנויות למכירה , משרדים ועוד. עודו בכניסה לעיר שוכן המרכז המסחרי הגדול "צומת בילו".
מרכזי קניות לא חסרים גם בתוך העיר עצמה: מרכזים מסחריים, מספר קניונים, ובהם קניון עופר, רחוב הרצל המהווה מרכז קניות ראשי, השוק הסיטונאי ועוד.
אין ספק שרחובות מהווה מרכז ער ושוקק של תעסוקה, מסחר ובילוי, ולכן משרדים להשקעה ברחובות הם השקעה בטוחה, שמניבה תשואה נאה ויציבה.

אמרתם רחובות, אמרת איכות חיים בכל המובנים. הביקוש ל- נדל"ן להשקעה ברחובות עולה בהתאם מדי שנה, אך המחירים עדיין נוחים יחסית בהשוואה למרכז הארץ. בינתיים…

נדל"ן להשקעה ברחובות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות