fbpx

נדל"ן ברמת השרון

כבר שנים רבות שומרת רמת השרון על מעמדה כעיר היוקרתית ביותר במרכז הארץ וניצבת בראש רשימת הערים האטרקטיביות בישראל. הצביון הפסטורלי, הרמה הסוציו-האקונומית הגבוהה של התושבים, השטחים הירוקים והגישה הנוחה לנתיבי תחבורה מרכזיים – אלה הם רק חלק מהגורמים שהופכים את ה- נדל"ן להשקעה ברמת השרון למהלך מנצח

יוקרה ורמת השרון הן מילים שהולכות יד ביד כבר שנים רבות, שכן רמת השרון היא אחת הערים האטרקטיביות והיקרות ביותר בישראל. בתודעה הציבורית שמורה העיר ל"עשירים בלבד", בעיקר בשל בתי היוקרה צמודי הקרקע המאפיינים אותה. המחירים הגבוהים של בתי היוקרה האלה השפיעו, בעיקר בעשר השנים האחרונות, גם על מחירי הדירות במרכז העיר, שיחסית לערים שכנות, כגון הרצלייה, האמירו מאוד וכיום הם מגיעים כמעט למחירי הדירות בתל אביב.

אולם באחרונה חל שינוי משמעותי בתחום ה- נדל"ן להשקעה ברמת השרון : נבנים בה פרויקטים חדשים רבים במחירים סבירים יחסית, בעיקר בשכונת מורשה שבמזרח העיר, שעד לפני מספר שנים סבלה מתדמית לא מחמיאה במיוחד, אך באחרונה זוכה לפריחה ולביקוש רב. בשכונה יש פארקים רבים, גינות ציבוריות מטופחות, גני ילדים ובתי ספר. בימים אלה מוקמים בה מגדלי מגורים מרהיבים, והיא צפויה להתחבר בקרוב לכביש 4 – עובדה שתהפוך אותה לאטרקטיבית עוד יותר. תוכנית המתאר העירונית העתידית עשויה להגדיל את מספר הדירות בעיר מ-15 אלף ל-42 אלף עד שנת 2035; ובעיר מתבצעים גם פרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי.
התשואה על דירה להשכרה ברמת השרון עומדת על כ-2.7% בממוצע לשנה.

החיבור בין רמת השרון ליוקרה הוא מתבקש מאליו: איכות החיים בעיר היא מהגבוהות בישראל: רמת השרון היא עיר שקטה ושלווה יחסית, בעלת צפיפות תושבים נמוכה (כ-50,000 תושבים בלבד), ואוכלוסייה בעלת רמה סוציו-אקונומית מגבוהות בארץ. ראשי העיר לדורותיה הקפידו לשמר את צביונה הכפרי של רמת השרון ולא הקימו במרכזה מגדלי מגורים או קניוני ענק. שכונות רבות בעיר, בעיקר במערבה (אך גם בנווה מגן, נווה רסקו ועוד), הן שכונות של בתים צמודי קרקע, רבים מהם, כאמור, הם בתי יוקרה. בשולי רמת השרון יש עדיין שטחים חקלאיים פתוחים נרחבים, בהם מגדלים בעיקר ירקות ותות שדה, שהפך לסמל הבלתי רשמי של רמת השרון (ואף הונצח בשירה המפורסם של נעמי שמר).

המיקום המנצח של העיר משחק גם הוא תפקיד מכריע: רמת השרון גובלת במזרח בהוד השרון, בדרום-מזרח בפתח תקווה, בדרום ובדרום-מערב בתל אביב-יפו, בצפון-מערב בהרצליה ובקיבוץ גליל ים, והיא מחוברת לכבישים מרכזיים, כמו כביש 2, כביש 4 ונתיבי איילון. בנוסף, קיימת תוכנית עתידית להקים בעיר שתי תחנות רכבת. עובדה זו מעניקה לתושבים אפשריות תעסוקה רבות, בעיקר בתל אביב וברעננה, שהפכה באחרונה למעצמת היי-טק.
רמת השרון מתהדרת בחיי תרבות ופנאי איכותיים (שוכן בה, בין היתר, המוזיאון הגאולוגי היחיד מסוגו בארץ; בגלילות נמצא מתחם הסינמה סיטי, הכולל מרכז קניות ומסחר ענק וקומפלקס בתי קולנוע), ובמערכת חינוך מושקעת ביותר, הכוללת גם את "הכפר הירוק" ובית הספר למוזיקה "רימון", המושכים אליהם תלמידים מכל רחבי הארץ.
הצפי הוא שמחירי הדירות ברמת השרון ימשיכו לעלות, גם בפרויקטים המוקמים במזרח העיר, ולכן ה- נדל"ן להשקעה ברמת השרון היא השקעה מנצחת.

נדל"ן להשקעה ברמת השרון

תנופה במורשה: דירות למכירה ברמת השרון

שכונת מורשה היא, כאמור, הכוכב העולה בתחום ה- נדל"ן להשקעה ברמת השרון ומוקמים בה פרויקטים חדשים לבנייה של מגדלי מגורים. אחד מהם הוא
פרויקט "אאורה", המוקם במסגרת תוכנית פינוי-בינוי. הפרויקט נמצא בלב שכונת מורשה המחדשת, ובמסגרתו נבנות 687 יחידות דיור חדשות ויוקרתיות בשישה מגדלים.
בימים אלה משווקות דירות בשלב הראשון של הפרויקט: 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. בסביבות הפרויקט מתוכננים גם פיתוח שדרה ציבורית, שטחים ירוקים פתוחים, בילי אופניים, מבני ציבור, מוסדות חינוך, שטחי מסחר ומרכז אמנויות. הבתים מסביב הפרויקט הם כולם צמודי קרקע, ולכן יש נוף פתוח מכל הקומות.
פרויקט נוסף בשכונת מורשה הוא "רמות השרון". בפרויקט, שיכלול גם שטחי גינות ומתקני ספורט, צפויים לקום ארבעה מגדלים יוקרתיים של 25 קומות ובהם 590 דירות בנות 4-6 חדרים. לכל דירה בפרויקט מרפסת המשקיפה על אזורים ונופים פתוחים.
המגדלים יצפו אל מתחם- Family Club הראשון מסוגו בישראל, שיכלול פארק פרטי ירוק, ובו מתקני שעשועים וספורט מתקדמים, כ- 20 חללי פעילות שונים, חדר כושר, חדרי משחק ולימוד, ועוד.

אך לא רק בשכונת מורשה – גם בעיר יש פרויקטים חדשים, אם כי קטנים יותר בהיקפם. לדוגמה:
"סולד 5" – בניין בוטיק יוקרתי בן 7 קומות ו-29 דירות בנות 4-5 חדרים ופנטהאוזים – בכניסה לרמת השרון ברחוב שקט ופסטורלי; רש"י 5 – בניין בוטיק מפואר בן 7 קומות בשכונת הדר במרכז העיר, ובו דירות 3,4,ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.
מחירי הדירות ברמת השרון משתנים לפי מצב הדירה (חדשה או יד שנייה), גודלה ומיקומה. במרכז העיר ובמערבה המחירים גבוהים יותר, אך בשכונת מורשה אפשר למצוא דירות יד שנייה במחירים נוחים, וגם המחירים בפרויקטים החדשים בשכונה עדיין סבירים.

מחירים לדוגמה של דירות למכירה ברמת השרון (חדשות):

3 חדרים – 2 מיליון ש'
4 חדרים – 2.4 מיליון ש'
5 חדרים – 2.8 מיליון ש'
פנטהאוז – 3 מיליון ש'

המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים של נדל"ן להשקעה בארץ , והם מחירים ממוצעים ומשוערים, להמחשה בלבד

מרכזי תעסוקה ופנאי: משרדים למכירה ברמת השרון

הצביון הפסטורלי והירוק של רמת השרון לא בא על חשבון חיי המסחר והעסקים הערים שלה: באיזור גלילות צפון פועל המתחם המסחרי הגדול ביותר בעיר, הרב-מכר, הכולל גם את קומפלקס בתי הקולנוע סינמה סיטי גלילות. באותו איזור הולך ונבנה מרכז תעסוקה, מסחר, נופש ופנאי גדול, העומד להיות גורם מרכזי בחיי הכלכלה והתעסוקה של תושבי רמת-השרון.
בעיר עצמה יש שני רחובות מרכזיים – סוקולוב ואוסישקין – ובהם עסקים רבים, בתי קפה וחנויות . בעיר יש שני אזורי תעשייה – איזור התעשייה המרכזי, מדרום-מזרח לשכונת מורשה, ואיזור התעשייה הסמוך לשכונת נווה מגן, ובו תעשייה זעירה.

אין זה פלא שהביקוש למשרדים למכירה ברמת השרון הוא גבוה ביותר: מתחמי המסחר העסקים המושכים אליהם קהל רב מכל איזור המרכז, הקרבה של רמת השרון לערי השרון, לתל אביב ולכל גוש דן והתדמית היוקרתית של העיר הופכים את ההשקעה במשרדים ברמת השרון למשתלמת ורווחית ביותר. גם מתחמי העסקים העתידים לקום בשכונת מורשה בצמוד לפרויקטים החדשים מהווים מוקד משיכה עתידי בעל פוטנציאל עסקי גבוה.
כל אלה הופכים את ההשקעה במשרדים ברמת השרון לבטוחה וכדאית ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות