fbpx

נדל"ן ברעננה

צביון כפרי, ירוק ושקט, לצד חוויה עירונית מגוונת, מערכת חינוך משובחת, חברות היי-טק מובילות ואפשרויות תעסוקה רבות הפכו את רעננה לעיר יוקרתית ומבוקשת ביותר. נדל"ן להשקעה ברעננה היא אחת ההחלטות הכי טובות שאתם יכולים לקבל

מתחת לסמל העיר רעננה מופיע הסלוגן: "רעננה, פנינת השרון". וזו לא סתם סיסמה. רעננה, המונה כ-75,000 תושבים בלבד, היא אכן פנינה קטנה וזוהרת בלב השרון הירוק. ראשי העיר לדורותיה השכילו לשמור על צביונה הכפרי, הירוק והשקט, הקימו את מרכזי המסחר והעסקים בפאתי העיר ולא במרכזה, והקפידו על בנייה חדשה בגובה סביר, במקום מגדלי ענק. בעיר גם הוקם פארק נפלא ורחב ידיים, שבמרכזו אגם, והוא מושך אליו את תושבי העיר והסביבה.
וכל זאת – בלי לוותר על החוויה העירונית, המציעה לתושבים שפע של עניין, פעילויות תרבות (כך, לדוגמה, פועלת בעיר תזמורת "סימפונט" רעננה המצוינת, וגם האמפי פארק, המארח הופעות של אמנים מהארץ ומהעולם), קניונים, בילויים, ספורט ופנאי, מערכת חינוך משובחת ואפשרויות תעסוקה רבות.
גם המיקום המנצח של העיר בלב השרון, בצמוד לכפר סבא ולהרצליה, משפיע מאוד על הביקוש ל – נדל"ן להשקעה ברעננה. בנוסף, בעיר יש שתי תחנות רכבת ובצמוד אליה עוברים כביש 4 ממזרח וכביש 531 מדרום. אחוזה, הרחוב הראשי בעיר, הוא כיום חלק מכביש 541, המקשר בין כביש 2, נתיבי איילון וכביש 4.
אין פלא שרעננה (החברה בארגון פורום ה-15) הפכה שם נרדף לאיכות חיים גבוהה, והיא כיום אחת הערים היוקרתיות והמבוקשות ביותר בארץ.
רעננה הופכת להיות אחת ממוקמת בטופ ה- נדל"ן להשקעה בארץ.

רעננה משכה אליה במשך השנים אוכלוסייה מגוונת משכבה סוציו-אקונומית גבוהה, והמגמה הזו עדיין נמשכת. בעיר יש גם קהילה דתית גדולה, בעיקר ממדינות אנגלו-סקסיות.
ברעננה, השומרת בהתמדה על תו היוקרה שלה, יש מגוון גדול של בתים ודירות יד שנייה למכירה, לצד בנייה חדשה והתחדשות עירונית. לא פלא ששוק ה- נדל"ן להשקעה ברעננה הוא מאוד דינמי ואטרקטיבי.

נדל"ן להשקעה ברעננה

התו הירוק: דירות למכירה ברעננה

מי שמבקש לקבוע ברעננה את מגוריו, או לרכוש בעיר דירה לצורך השקעה, יבצע עסקה יותר ממצוינת. אומנם מחירי הדירות למכירה ברעננה אינם זולים, בלשון המעטה, אך ערך הדירות למכירה ברעננה נשמר ואף עולה בהתמדה, וכך גם מחירי השכירות.
רעננה מציעה גם פרויקטים של בנייה חדשה – לדוגמה שכונת נווה זמר היוקרתית במערב העיר, וגם פרויקטים של התחדשות עירונית, ביניהם פרויקט הבוטיק מכבי הגליל 46, רמב"ם 36 במרכז העיר ועוד. כדאי לדעת שרעננה היא העיר הראשונה בישראל שמחייבת בנייה ירוקה על פי תקן בכל הדירות והבניינים שבבנייה חדשה בעיר.
ברעננה יש גם מגוון רחב של דירות יד שנייה, שנבנו לפני כעשור, לדוגמה בשכונת "לב הפארק", וגם הן מתאפיינות בסטנדרט בנייה גבוה.
בימים אלה נמצאת בהפקדה תכנית רע/2020, שצפויה לקום במערב העיר בסמוך לפארק העירוני. לצד פארק עסקים ענק, צפויות להיבנות במתחם גם כ-3,000 יחידות דיור. כרגע הקרקעות במקום מוצעות להשקעה במחירים שונים, והצפי הוא שהתשואה לאחר הבנייה תהיה אדירה.
ברעננה יש גם בתים רבים צמודי קרקע, רבים מהם הם בתי יוקרה – והמחירים בהתאם.

מחירים ממוצעים לדוגמה של דירות למכירה ברעננה (חדשות מקבלן):
דירת 3 חדרים: 1.95 מיליון ש'
דירת 4 חדרים: 2.6 מיליון ש'
דירת 5 חדרים: 3 מיליון ש'
פנטהאוז: 4 מיליון ש'
המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים, והם מחירים ממוצעים ומשוערים, להמחשה בלבד

מעצמת היי-טק: משרדים למכירה ברעננה

אל תניחו לצביון השקט והירוק של רעננה להטעות אתכם. העיר לא רחוקה מהיום בו תהפוך למעצמת היי-טק. חברות גדולות ומובילות, כגון "מייקרוסופט", "נייס", "קומברס", HP ו"אמדוקס", פועלות במרכזי היי-טק בעיר והופכות את המשרדים למכירה ברעננה ליוקרתיים ולמבוקשים ביותר. אחד המרכזים האלה הוא "קריית אתגרים" – איזור תעשייה, עסקים ומסחר בצפון העיר. בנוסף, יש בקריית אתגרים חנויות רבות, מסעדות ובתי קפה, ושוכן בו גם קניון "רננים", המושך אליו את תושבי העיר והאיזור כולו.

חלק מחברות ההיי-טק והתקשורת, ביניהן "אמדוקס", שוכנות בצמוד לצומת רעננה. התחנה המרכזית של העיר נמצאת שם אף היא, ועוברים בה אלפי נוסעים מדי יום מכל רחבי הארץ.
בימים אלה נמצאת, כאמור, בהפקדה תכנית רע/2020, שצפויה לקום במערב העיר. על פי התוכנית, יוקם במתחם פארק עסקים שישתרע על פני כ- 100,000 מ"ר ויכלול חנויות ומשרדים, בנוסף ליחידות דיור.

משרדים למכירה ברעננה הם ללא ספק השקעה נפלאה. עיריית רעננה מטפחת מאוד את העסקים בעיר ופועלת לתחזוקתם ברמה גבוהה. חברות ההיי-טק הגדולות הפועלות בעיר מספקות אפשריות תעסוקה רבות לתושבים, וגם לאלה הבאים מחוצה לה. פארק העסקים הענק עתיד לספק עוד מקומות עבודה רבים – וכל אלה מבטיחים תנועה רבה מאוד של אנשים. חיי העסקים והמסחר ברעננה הם ערים ושוקקים, וגם הם מושכים אליהם תנועה רבה מאוד. לכן השקעה במשרדים למכירה ברעננה היוקרתית היא השקעה מצוינת, שתניב לכם בהתמדה תשואה גבוהה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות