fbpx

משרדים אחרונים לרכישה בפרויקט מיילסטון בהוד השרון

פרויקט מיילסטון בהוד השרון


נשארו משרדים בודדים מתוך 30,000 מ"ר במתחם מיילסטון. מגדלי משרדים חדשים של נווה נאמן, הוד השרון. המיקום המבוקש והפוטנציאל לתשואה אטרקטיבית הם סוד ההצלחה.
שימו לב, כי הבנייה כבר החלה והמחירים צפויים לעלות. הפרויקט מתפרש של פני מתחם עסקים ענק בגודל של 30 אלף מ"ר ויכלול 2 מגדלים של 10 קומות.

כיום, משרדים אחרונים בפרויקט ששטחם כ-158 מ"ר ומעלה משווקים במחירים של החל מ9,900 ש"ח למ"ר. חשוב לציין כי היתר הבנייה התקבל ועם ההתקדמות בבנייה המחיר למ"ר יקפוץ ל-13,000 ש"ח לפני אכלוס. בנוסף, כל יחידה של משרד תקבל 3 חניות תת קרקעיות לרשותה.

למעוניינים להשכיר משרדים בפרויקט, יש לדעת כי משרדים בסדר גודל דומה בפרויקטים סמוכים למתחם מיילסטון, מושכרים בכ-73 שקל למ"ר. מחיר המשקף תשואה שנתית גבוהה פי שלושה על התשואה המקובלת בנדל"ן למגורים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות

נדל"ן מסחרי להשקעה

עושים עסקים

השקעה בנדל"ן מסחרי היא ללא ספק ההשקעה הכי טובה בשטח. התשואה גבוהה כמעט פי שניים מתשואה של דירה ממוצעת באותו איזור, והביקוש גבוה ויציב. הגיע

משרדים להשקעה

תנו למשרד לעבוד בשבילכם

משרדים להשקעה באזורים רבים ברחבי הארץ הם ללא ספק האפיק הכי רווחי בשטח. התשואה גבוהה כמעט פי שניים מתשואה של דירה ממוצעת באותו איזור, והביקוש