fbpx

מתחם הר/1202 בהוד השרון

למה להשקיע במתחם הר/1202 בהוד השרון?

  • שכונת מגורים חדשה בלב הוד השרון האיכותית והמבוקשת.
  • התושבים העתידיים, ייהנו מהשירותים האיכותיים שמציעה העיר – החל ממערכת החינוך המצוינת, הפארקים הירוקים, מרכזי התרבות, הפנאי והמסחר הפזורים בה.
  • מיקום מעולה במרכז השרון וקרבה לגוש דן.
  • הקרקעות המצויות באזור אשר נחשב לאחד מהיוקרתיים, האיכותיים והמבוקשים ביותר בארץ.
  • מחירי דירות בשכונות סמוכות נאמדים בכ-2,500,000 ₪ בממוצע.

 

פרויקט הקרקעות במתחם 1202 בהוד השרון שמשווקת ממוקם בלב לבו של השרון – על גבול כפר סבא ומציע יחידות קרקע למכירה במחיר אטרקטיבי. הפרויקט בנוי על עתודות הקרקע החקלאיות האחרונות של העיר, הנחשבת לאחת הערים המבוקשות ביותר למגורים בישראל.

העיר משלבת פיתוח עירוני מהיר ובנייה מואצת, לצד שמירה קפדנית על ערכי טבע ונוף. תהליכי הצמיחה שעוברת העיר בשנים האחרונות הביאו למחשבה על מתחם 1202, המיועד להכיל כ-4,000 יחידות דיור בבנייה רוויה ובמחירים אטרקטיביים, כמו גם שטחי מסחר ותעסוקה.

לאחר הפשרת הקרקעות בתוכנית עתידים להיבנות בשכונה החדשה מתחמים יוקרתיים בבנייה אקולוגית-ירוקה, אשר יכללו בין היתר משרדי היי-טק, מסחר, תרבות, חינוך וכן שלל פארקים עירוניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות

נדל"ן מסחרי להשקעה

עושים עסקים

השקעה בנדל"ן מסחרי היא ללא ספק ההשקעה הכי טובה בשטח. התשואה גבוהה כמעט פי שניים מתשואה של דירה ממוצעת באותו איזור, והביקוש גבוה ויציב. הגיע

משרדים להשקעה

תנו למשרד לעבוד בשבילכם

משרדים להשקעה באזורים רבים ברחבי הארץ הם ללא ספק האפיק הכי רווחי בשטח. התשואה גבוהה כמעט פי שניים מתשואה של דירה ממוצעת באותו איזור, והביקוש