fbpx

מתחמים בארה״ב: מגורים מפוקחים והכנסה יציבה

השקעה בארה״ב

שוק הנדל"ן ספג טלטלה קשה בשנה האחרונה בכל העולם בעקבות משבר הקורונה ומשקיעים רבים יושבים על הגדר ולא בטוחים מה לעשות עם הכסף שנותר ללא מענה וללא תשואה. בארצות הברית, שנפגעה קשות במשבר, נוצרה עבור משקיעי הנדל"ן הסולידיים הזדמנות מעניינת במיוחד: השקעה במתחמי מגורים ומתקני סיעוד גריאטריים שאת השכירות או ימי האשפוז של שניהם, משלמת ממשלת ארצות הברית בכבודה ובעצמה.

אופציות ההשקעות הבטוחות הם מתחמי המולטי פמילי שהם מתחמים למגורים אשר זכאים להם ממשרד השיכון האמריקאי ומתקני סיעוד גריאטרי למבוטחי המדינה.

למשקיעים לא תמיד קל להיכנס למתחמים האלה אך מי שמצליח נכנס לוודאות מוחלטת ותזרים מזומנים קבוע.

מספר שחקנים חזקים קיימים בשוק האמריקאי של המולטי פמילי אחת הקבוצות החזקות היא ״קבוצת קורנר״ אשר קיימת כ-30 שנה  בבנייה למגורים ומחזיקה חטיבת נדל״ן של אלפי יחידות דיור.

ההצעה של הקבוצה למשקיעים עם סכום פנוי של 300 אלף שקל ומעלה פשוטה: להצטרף למימון פעילות הקבוצה בסקטורים צומחים אלה, וליהנות מהכנסה רבעונית קבועה ובטוחה. "מדובר על אפיק השקעה שנחשב סולידי ובטוח ומקנה הרבה בהירות בתקופה של אי ודאות גבוהה במיוחד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות

נדל"ן מסחרי להשקעה

עושים עסקים

השקעה בנדל"ן מסחרי היא ללא ספק ההשקעה הכי טובה בשטח. התשואה גבוהה כמעט פי שניים מתשואה של דירה ממוצעת באותו איזור, והביקוש גבוה ויציב. הגיע

משרדים להשקעה

תנו למשרד לעבוד בשבילכם

משרדים להשקעה באזורים רבים ברחבי הארץ הם ללא ספק האפיק הכי רווחי בשטח. התשואה גבוהה כמעט פי שניים מתשואה של דירה ממוצעת באותו איזור, והביקוש