fbpx

תל אביב מתחדשת ללא הפסקה

תל אביב מתחדשת ללא הפסקה

תל אביב לא מפסיקה להתחדש ולהפתיע גם בתחום הנדל"ן. פרויקטים חדשים בתל אביב נחשבים להשקעה יוקרתית, אטרקטיבית ומבוקשת ביותר. והרווחים? השמיים הם הגבול

 

אין ספק, כשמדברים על העיר הכי אטרקטיבית ושוקקת חיים בישראל, מתכוונים לעיר אחת בלבד: תל אביב. חיי הלילה התוססים, מקומות הבילוי ומרכזי הקניות הרבים, חיי התרבות העשירים, המיקום הנוח במרכז הארץ, חוף הים הנהדר, העובדה שהעיר הפכה ליעד תיירות נחשק, אפשרויות התעסוקה המגוונות, ההתחדשות הבלתי פוסקת – כל אלה ועוד העניקו לתל אביב, ובצדק, את התואר "עיר ללא הפסקה".

כל היתרונות הללו הפכו את הביקוש לנדל"ן בעיר לגבוה ביותר בארץ, וביקוש, כידוע, הוא תנאי הכרחי לתשואה ולרווחים. מי שקונה נדל"ן בתל אביב, יודע שהשקיע את כספו בבטחה. בין אם הוא מתכוון להתגורר בנכס, קנה אותו להשקעה, או יציע אותו למכירה בשלב מאוחר יותר – הרווח יהיה תמיד בכיוון אחד: למעלה.

נחטפים מיד: פרויקטים חדשים בתל אביב

תל אביב, כאמור, לא מפסיקה להתחדש, והדבר בא לידי ביטוי גם בתחום הנדל"ן. אולי זה מפתיע, אבל יש לא מעט פרויקטים חדשים בתל אביב, גם בזכות תנופת התמ"א והפינוי בינוי במסגרת ההתחדשות העירונית. הפרויקטים החדשים בתל אביב נולדים מהצורך הבלתי פוסק לרכישת דירות במרכז, ובפרט בתל אביב, פעמים רבות, כאמור, במסגרת תהליכים יזומים של "התחדשות עירונית". רבים מחפשים דירות במסגרת הפרויקטים החדשים בתל אביב, שכן כך הם לא רק זוכים בדירה חדשה לגמרי, אלא גם עוקפים את בעיית החנייה בעיר, שכן הפרויקטים החדשים בתל אביב מציעים חנייה לכל דירה.

דירות בפרויקטים חדשים בתל אביב, בצפון העיר, בקרבת חוף הים ופארק הירקון, נחשבות לאטרקטיביות וליקרות ביותר, לעומת דירות בדרום העיר, אם כי יש אזורים, כמו שכונת פלורנטין, שגם הם מבוקשים ויקרים. פרויקטים חדשים בתל אביב בבניינים לשימור ששופצו, מבוקשות ויקרות אף הן. דירות בפרויקטים חדשים בתל אביב, במרכז העיר, גם הן מבוקשות מאוד, ועלותן בהתאם, בזכות הקרבה לאזורי הבילוי והתרבות. אם אתם מחפשים נדל"ן להשקעה בתל אביב, בחירה בפרויקטים חדשים בתל אביב במרכז העיר תהיה בחירה נבונה, שכן צעירים רבים מחפשים לשכור דירות באיזור זה.

דוגמאות לפרויקטים חדשים בתל אביב:

* פנקס 11-13 בצפון החדש של ת"א –  בין פארק הירקון לחוף הים, סמוך לאבן גבירול. לכל דירה יש חנייה פרטית משלה. מחיר דירת 3.5 חדרים, כולל מרפסת של 12 מ"ר –  החל מ-4,050 מיליון ש'. באותו איזור מוקם פרויקט יוקרה נוסף, ויצמן-פנקס.

* פרויקט משה שרת בכיכר המדינה – 4 בניינים בני 8 קומות, על מגרש בשטח 5.5 דונם, המשקיפים לעבר גן גרמניס הירוק. בפרויקט דירות גן, פנטהאוזים ודירות 3-5 חדרים. הפרויקט מציע מפרט עשיר וגבוה, שני לובאי כניסה בכל בניין, חניון תת קרקעי ועוד.

 

* בניין בוטיק ברחוב מונטיפיורי – מציע דירות בנות 2 עד 3 חדרים ופנטהאוז ענקי הצופה לים, והכל בתכנון אדריכלי מרהיב. מחירים: החל מ-2.750 מיליון ש'.

 * פרויקט ברחוב חיסין (ליד הבימה) – בבניין שעובר פינוי בינוי וצופה אל גינת חיסין, מוצעות בנות ארבעה חדרים, במחיר ממוצע של 7 מיליון ש'.

* פרויקט MOND בשינקין-מלצ'ט – כולל  חמש קומות ו-12 דירות מיוחדות בנות 3-4 חדרים, בגדלים ובעיצובים שונים ובמפרט עשיר ויוקרתי (כולל מרפסות), כשבקומה התחתונה איזור מסחר וגן, עם לובי כניסה מפואר ו-2 חניות פרטיות לכל דירה בחניון רובוטי מתקדם.

 

פרויקט VIEW  בפלורנטין – קומפלקס מגורים יוקרתי סמוך לשכונת פלורנטין התוססת, המכללה האקדמית וגני הטבע. בפרויקט שני בניינים יפהפיים, בני 11 ו-14 קומות, עם דירות בנות 5 ו-6 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן. בקומה התחתונה – קומת מסחר לובי כניסה מפואר עם שתי מעליות מהירות. לכל דירה יש חנייה בחניון תת קרקעי פרטי.

 

 

עלות ממוצעת של דירות בפרויקטים חדשים בתל אביב:
דירת 3 חדרים חדשה בצפון הישן: 4,000,000 ש'.

דירת 3 חדרים חדשה ברמת אביב ושיכון בבלי: 5,500,000 ש'

דירת 3 חדרים חדשה במרכז העיר: כ-3,500,000 ש'.

דירת 3 חדרים חדשה בדרום העיר: 2,000,000 ש'

  • המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים, והם מחירים ממוצעים ןמשוערים, להמחשה בלבד

מחירי הדירות בתל אביב נמצאים תמיד במגמת עלייה, והדירות בה תמיד מבוקשות מאוד, כך שאין ספק שהשקעה בפרויקטים חדשים בתל אביב היא השקעה בטוחה, אטרקטיבית ורווחית ביותר, שתשיג לכם תשואה גבוהה בכל זמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות

נדל"ן מסחרי להשקעה

עושים עסקים

השקעה בנדל"ן מסחרי היא ללא ספק ההשקעה הכי טובה בשטח. התשואה גבוהה כמעט פי שניים מתשואה של דירה ממוצעת באותו איזור, והביקוש גבוה ויציב. הגיע

משרדים להשקעה

תנו למשרד לעבוד בשבילכם

משרדים להשקעה באזורים רבים ברחבי הארץ הם ללא ספק האפיק הכי רווחי בשטח. התשואה גבוהה כמעט פי שניים מתשואה של דירה ממוצעת באותו איזור, והביקוש