fbpx

נדל"ן בבית שמש

זינוק מדהים במספר התושבים, אוכלוסייה מגוונת, מגוון מרשים של מתחמי מסחר, מוסדות תרבות, ספורט ופנאי, תנופת בנייה מואצת, מחירי דירות נוחים, קרבה לתל אביב ולירושלים – כל אלה הופכים את בית שמש למוקד משיכה לא רק לאוכלוסייה חרדית, אלא גם לחילוניים. יותר מתמיד, נדל"ן להשקעה בבית שמש היא אחת ההשקעות המוצלחות בישראל

אולי זה מפתיע, אבל בית שמש, הנתפסת כעיר חרדית, הפכה למבוקשת מאוד בשנים האחרונות – ולא רק על ידי אוכלוסייה חרדית. האוכלוסייה המגוונת בעיר, המונה כיום כ- 110,000 תושבים מכל גווני הקשת, רשמה בשנים האחרונות זינוק של כ-60 אחוז. הנתון המדהים הזה מעיד עד כמה בית שמש הפכה למבוקשת. הצפי הוא שבתוך כעשור מספר התושבים בעיר יגיע ל-360,000 תושבים, בעקבות התב"ע שאושרה לעיר. מכאן ברור שהביקוש ל- נדל"ן להשקעה בבית שמש צפוי לעלות בשנים הקרובות בצורה חסרת תקדים, והמשקיעים מעדיפים להשקיע עכשיו, לפני שהמחירים יתחילו לזנק.

דתיים וחילוניים כאחד מחפשים נדל"ן להשקעה בבית שמש, ממספר סיבות: המחירים הנוחים, התשואה הגבוהה יחסית לפריפריה – 2.6% לשנה על דירה חדשה, והעיר עצמה, המאפשרת מגורים נוחים בסביבה שקטה מצד אחד, אך עירונית מצד שני. מרשים לגלות שבית שמש מציעה לתושביה מגוון נאה של מתחמי מסחר ועסקים, מוסדות תרבות ופנאי, מתחמי ספורט ועוד. הקרבה לשתי הערים הגדולות – ירושלים ותל אביב, המהוות מרכזי מסחר ותעסוקה משמעותיים, גם היא משפיעה מאוד על המגמה, כמו גם הנגישות הנוחה: רכבת ישראל מגיעה מהעיר גם לתל אביב וגם לירושלים, והכביש העיקרי המוביל לבית שמש הוא כביש 38, המחבר אותה לכביש 1.
כל אלה מעידים כי השקעה בנדל"ן בבית שמש היא אחת ההשקעות הטובות כיום בשוק הדירות בישראל.

השקעה מגוונת: דירות למכירה בבית שמש

בית שמש בנויה שכונות-שכונות, הממוקמות מסביב למרכז העיר, שהוא האיזור הישן ביותר בעיר. בין השאר נמצאים בו בניין העירייה המקורי, בית המשפט ומבני הקיבוץ העירוני תמוז. כן, כן, קראתם נכון: קיבוץ! רק כדי לספק את הסקרנות: הקיבוץ הוקם ב-1987 על ידי בני קיבוצים, אנשי נח"ל ובוגרי פרויקט חטיבת גולני לשעבר. הקיבוץ, שבו חברות כ-12 משפחות, מקיים חיי שיתוף, חיי קהילה עשירים ותרבות יהודית ריבונית ויוצרת.
שכונות רבות בבית שמש מתאפיינות באוכלוסייה חרדית, אך יש גם שכונות בעלות אוכלוסייה חילונית או מעורבת (כגון שכונת הוותיקים). כך שבית שמש מתאימה למשקיעים מגוונים.
בשנים האחרונות מאפיינת את העיר תנופת בנייה מואצת, לכן מומלץ לרכוש דירות למכירה בבית שמש היישר מהקבלן ("על הנייר"), או לרכוש דירות חדשות שכבר נבנו. דירות אלה הן מודרניות ומאופיינות בסטנדרט בנייה גבוה, לעומת הדירות הישנות בעיר, שהן גם פחות בטיחותיות.

מספר פרויקטים של דירות למכירה בבית שמש משווקים בימים אלה, לדוגמה פרויקט "נופיה", הממוקם בכניסה לעיר, משקיף לנוף עוצר הנשימה של עמק האלה ומציע חוויית מגורים פסטורלית. הפרויקט כולל חמישה מגדלי מגורים בני 15 קומות כל אחד, בסטנדרט בנייה גבוה ובפיתוח סביבתי מושקע. בסמוך יוקם פארק פרטי מטופח ורחב ידיים, מוסדות חינוך, בית כנסת, שבילי הליכה ו"שער העיר", מרכז קניות ובילוי חדש ומפואר.
פרויקט נוסף הוא פרויקט "סביון", המוקם במרכז שכונת וילות, שצפויה להפוך לאחת מהשכונות המבוקשות ביותר בעיר. במסגרת הפרויקט ייבנו שלושה מגדלי יוקרה בני 24 קומות, בלב פארק ירוק ומטופח.

נדל"ן להשקעה בבית שמש

מחירים לדוגמה של דירות למכירה בבית שמש (בפרויקטים חדשים):
דירת 3 חדרים – החל מ: 1,140,000 ש'
דירת 4 חדרים – החל מ: 1,430,000 ש'
דירת 5 חדרים – החל מ:  1,700,000 ש'
דירת 6 חד' החל מ- 2,100,000 ש'
המחירים נאספו ממסדי נתונים שונים, והם מחירים ממוצעים ומשוערים, להמחשה בלבד

ביקוש גדול: משרדים למכירה בבית שמש

הצמיחה המואצת של העיר הביאה גם לצמיחה בשטחי המסחר שבה, ובעקבות זאת לביקוש גדול מצד המשקיעים.
בעיר מוקמים כיום מתחמי מסחר ועסקים יוקרתיים, ביניהם פרויקט "השדרה", המותאם לאוכלוסייה החרדית. המרכז המסחרי החדש, הממוקם בנקודת המפגש שבין שלוש השכונות החרדיות הגדולות ברמת בית שמש, יכלול כ-20 אלף מ”ר של חנויות, בנקים, מסעדות, רשתות מזון, חנויות הלבשה והנעלה, חנויות כלי בית ומתחמי פעילות לילדים.
משקיעים יכולים לרכוש בפרויקט לא רק משרדים, אלא גם חנויות, ולזכות בתשואה גבוהה במיוחד – בין 8 ל-12 אחוזים בשנה. רבים מהם כבר זיהו את הפוטנציאל ועשו זאת. התנועה במתחם צפויה להיות גדולה מאוד, שכן המתחם צפוי למשוך אליו לקוחות דתיים וחרדיים מכל הארץ, ולקוחות חילוניים מהאיזור.

פרויקט חדש נוסף בבית שמש הוא "בי סנטר": רצועת עסקים ומסחר, שתיתן מענה לתושבים בשכונת רמה א' וגם לכלל התושבים בעיר. המתחם יכלול שטחי מסחר רבים ופארקים, וגם הוא עתיד למשוך אליו קונים רבים מאוד. זאת בנוסף למרכזי מסחר ותיקים שקיימים בבית שמש. הגידול המתמיד באוכלוסייה יוצר גם צורך מתמיד בשטחי מסחר, עסקים ופנאי, ולכן הביקוש למשרדים למכירה בבית שמש צפוי להיות תמיד גבוה.
לכן אין ספק ש- משרדים להשקעה בבית שמש היא החלטה נכונה מניבה וכדאית מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות