fbpx

איתור השקעה סולידית ובטוחה

כל השקעה נכונה חייבת לכלול כמה מרכיבים חשובים שהם: יציבות, רמת ביטחון גבוהה ונוחות. שילוב של הרכיבים הללו יבטיח השקעה סולידית, בטוחה ובעל רמת סיכון נמוכה להפסד. איתור השקעה סולידית ובטוחה בנדל"ן מבוסס על יחס חיובי בין פוטנציאל הרווח לבין מידת הסיכון וזאת בהתאם למאפייני המשקיע והמגמות בשוק. השקעה נבונה וחכמה בנדל"ן מהווה אפיק סולידי ומניב ברמת ביטחון גבוהה בהשוואה לאפיקי השקעה אחרים כגון ביטוח מנהלים או קרנות פנסיה. השקעה בנדל"ן נמדדת ונבחנת לטוות הארוך והיא מאופיינת בביטחון, ביציבות ובסולידיות. השקעות בנדל"ן מאפשרות יכולת לראות ולחוש את ההשקעה באופן ממשי ומוחשי וכן למנף את ההון העצמי בעזרת מימון חיצוני דוגמת משכנתא.

היתרונות בהשקעה בנדל"ן 

השקעות בנדל"ן מספקות רמת ביטחון גבוהה מכמה סיבות שאחת מהן הינה הריבית האפסית. בהשוואה לתנודתיות בשוקי ההון העולמיים, הרי שאיתור השקעה סולידית ובטוחה בנדל"ן מהווה חלופה עדיפה בהשוואה להשקעות באפיקים פיננסיים אחרים. כאשר אנו מעוניינים לאתר השקעה סולידית ובטוחה, הרי שבחינה של הזדמנויות בתחום הנדל"ן מהווה את הבחירה הראשונה והמומלצת. שוק הנדל"ן מתאפיין בביקוש העולה על ההיצע באופן מתמיד ומכאן שהפוטנציאל להשגת תשואה מניבה ומשתלמת הינו גבוה במיוחד. השקעה בנכסים למגורים או למסחר, נחשבת לסולידית וזאת כאשר הכיוון הכללי של שוק הנדל"ן הינו כלפי מעלה וירידות חדות הינן זמניות בלבד. תחום הנדל"ן נחשב לבטוח משום שהוא מוגן מפני התמוטטות או מפולת בזכות העובדה כי גם במקרה של ירידות, הרי שעד מהרה צפויה עלייה למחיר הריאלי של הנכס והקרקע. השקעות בנדל"ן מאפשרות ליצור תשואה מכובדת הן בזכות העלייה בערך הנכס והן נוכח האפשרות ליהנות מהכנסה פסיבית נאה מהשכרת הנכס.

כיצד לאתר השקעות סולידיות ובטוחה?

איתור השקעה סולידית ובטוחה מתחיל בהבנת ההגדרה להשקעה בטוחה. בשלב הבא, יש להכיר את סוגי ההשקעות ואת רמת הסיכון ומידת הביטחון הכרוכות בהן. לכל סוג השקעה ישנם יתרונות וחסרונות, כאשר חקר שוק יסודי ומעמיק יאפשר לאתר הזדמנויות השקעה בעלות פוטנציאל רווח גבוה בסיכון מינימלי. עולם ההשקעות כולל שני סוגי משקיעים עיקריים: משקיע האוהב סיכונים ומשקיע ששונא סיכון. בבואנו לאתר אחר השקעות סולידיות, הרי שתחום הנדל"ן מציע יחס מיטבי בין סיכוי לסיכון. השקעות בנדל"ן יכולות להיות בתחום המסחרי או למטרת מגורים. הנדל"ן המסחרי מתייחס לנכסים המיועדים למסחר כגון: משרדים, קניונים, חנויות, בתי מלון, חניונים ועוד ונדל"ן למגורים מתמקד בדירות ובתים לצרכי דיור.

השקעה בנדל"ן למגורים – השקעה סולידית, מניבה ויציבה

השקעה בנדל"ן למגורים מציעה תשואה יציבה ובטוחה הנעה בין 3%-6% וזאת גם במצבים של מיתון או משבר כלכלי. התחום מציע אפשרויות מימון מגוונות וכן אפשרות להשבחת הנכס לאורך הזמן. כאשר אנו בוחנים השקעה סולידית בנדל"ן, הרי שההצלחה טמונה ביכולת לקבל מהשוכר סכום העולה על ההוצאות החודשיות ומדובר במשימה ריאלית המצמצמת סיכונים למינימום.

השקעה בנדל"ן מסחרי – פוטנציאל תשואה גבוה למשקיע המסוגל להתמודד עם סיכונים

השקעות בנדל"ן מסחרי או בנדל"ן בחו"ל מציעות תשואות ורווחים גבוהים יותר המגיעים ל – 7%-12% בממוצע. עסקאות מסוג זה נחשבות לבעלות רמת סיכון גבוהה יותר שכן הן מושפעות מהתנודתיות בכלכלה העולמית. בממצבים של משבר כלכלי או מיתון, עלול להיווצר קושי למצוא שוכרים לנדל"ן מסחרי, שכן עסקים רבים עלולים להיסגר או לפשוט רגל. אם זאת, השקעה בנדל"ן מסחרי טומנת בחובה פוטנציאל רווחים גבוה עבור משקיעים מומחים ומתוחכמים שאוהבים סיכון ויכולים להתמודד עם מצבים של אי יציבות וחוסר וודאות.

ביצוע הערכה פיננסית נכונה להשקעה בטוחה

השקעה נכונה ובטוחה מחייבת שקלול של כל ההיבטים הרלוונטיים לביצוע העסקה וזאת תוך צמצום סיכונים. השקעה בטוחה היא כזו שבה ההון הראשוני המושקע מצמצם את ההחזר של ההלוואה או המשכנתא ובכך מונע מצבים של אי עמידה בתשלומים. השקעה סולידית בנדל"ן כוללת ביצוע הערכה לגבי תשלומי שכר הדירה הצפויים להתקבל ולהפחית מהם 70% במטרה להביא בחשבון הוצאות שונות על תיקונים ובעיות שונות העלולות לצוץ לאורך הדרך. חשוב להקפיד כי ההחזר על המשכנתא אינו עולה על ההכנסות הצפויות לאחר ההפחתה ומומלץ להתייעץ עם גורמי מקצוע מומחים על מנת ליצור חישוב מדויק ותחזית פיננסית נכונה. הדרך הטובה ביותר היא באמצעות המומחים של פורטל הנדל"ן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות