fbpx

איפה כדאי להשקיע 100 אלף שקל

אם צברתם חיסכון של מאה אלף שקלים ואתם מחפשים אפיק להשקעה בסיכון נמוך – עולם השקעות הנדל"ן יכול להציע לכם כמה פתרונות מעניינים. אנשים רבים עם הון עצמי בסדר הגודל הזה אינם מעוניינים לקחת הלוואה כדי להשקיע. ויש בזה הרבה היגיון.

לקיחת הלוואה היא תמיד פעולה שיש בה סיכון מסוים, ואם כבר צברתם סכום כסף לא קטן בצד, אין שום סיבה שתסכנו אותו על ידי לקיחת הלוואה יקרה. במקרים אלו, כדאי לבדוק השקעות נדל"ן שבהן הסכום שצברתם יכול להספיק כדי להשקיע באופן מבוקר ובטוח יחסית.

אז אם יש לכם סכום כזה בצד, ואתם רוצים לדעת מה ניתן לעשות איתו – המשיכו בקריאה.

קניית קרקע חקלאית לבנייה עתידית

אחת מאפשרויות ההשקעה הזולות יותר בעולם הנדל"ן היא רכישה של קרקע חקלאית. המחיר של קרקע כזו הוא נמוך בהרבה מקניית כל סוג אחר של קרקע או נכס. המפתח העיקרי בהשקעה מהסוג הזה טמון בכך שכאשר יתבצע שינוי בייעוד הקרקע והיא תהפוך לקרקע שמותר לבנות עליה – השווי שלה יקפוץ במידה ניכרת.

כאשר היא תופשר לבנייה, תוכלו להחליט אם אתם רוצים להיות מעורבים בפרויקט הבנייה בעצמכם או למכור אותה ברווח גדול יחסית.

ישנן קרקעות רבות מהסוג הזה ברחבי הארץ. יש לדעת כי השקעה כזו מצריכה סבלנות רבה וכי יכול לקחת כמה שנים עד שהקרקע תאושר לבנייה. לכן יש צורך לבצע מחקר רציני לפני שמבצעים את הרכישה, ולקנות באזור אשר יש בו כבר קרקעות חקלאיות שהופשרו לבנייה. במידה ואתם מצליחים לקנות חלקה כזו, מדובר בתשואה עתידית גבוהה מאוד, ולכן מדובר בסוג השקעה משתלם לטווח ארוך.

השקעה בקבוצת רכישה

אמנם הסכום שיש ברשותכם אינו גבוה מאוד, אך יש הרבה אנשים שגם להם סכום בסדר גודל דומה, ומעוניינים להשקיע בנדל"ן בארץ. אתם יכולים להצטרף לקבוצת רכישה ולהשקיע במשותף בנכסים נדל"ניים. רכישה משותפת היא דבר די נפוץ בישראל, ויש הרבה קבוצות שניתן להצטרף אליהן.

השקעה שיתופית מאפשרת לכם לראות הכנסות כבר בשלב מוקדם של ההשקעה. במידה ואתם משקיעים בנכס שאותו משכירים – אתם יכולים לקבל תשואה שנתית יפה של 3%-5% בממוצע. זה רווח גדול בהרבה מאשר באפיקי השקעה מסורתיים אחרים שיש בשוק.

השקעה משותפת יכולה להיות כרטיס הכניסה שלכם לעולם הנדל"ן. ברגע שיהיה באפשרותכם להשקיע סכומים נוספים, תוכלו להמשיך להשקיע בשיתוף פעולה עם משקיעים אחרים ולהגדיל את התשואה השנתית הכוללת שלכם.

מבחינת סיכון, מדובר בהשקעה בסיכון נמוך יחסית. אחד מהיתרונות הגדולים של השקעה באופן הזה היא האפשרות שלכם להיות מעורבים בעסקאות נדל"ן גדולות שלא היה לכם שום סיכוי להיכנס אליהן עם הון ראשוני מצומצם.

השקעה בנדל"ן מסחרי

נדל"ן מסחרי במקומות רבים בארץ הוא זול יותר מנדל"ן למגורים מבחינת עלות למטר רבוע. בסכום שברשותכם תוכלו להשקיע בחלל קטן יחסית ולהשכיר אותו לעסק קטן. התשואה על נדל"ן מסחרי היא גבוהה יותר מבחינת גובה דמי השכירות שניתן לקבל על הנכס.

כך אתם יכולים ליהנות מהכנסה פסיבית קבועה כתוצאה מההשקעה בנכס, ובעתיד תהיה לכם האפשרות למכור אותו, אם הדבר יהיה כדאי.

לסיכום

הצענו לכם כאן שלוש אפשרויות להשקעה בנדל"ן כאשר יש לכם הון ראשוני של 100 אלף שקלים. אתם יכולים גם לשלב בין ההצעות האלו ולהיות חלק מקבוצת השקעה בקרקע חקלאית או בשטחי נדל"ן מסחריים.

אתם מוזמנים לקבל מידע נוסף על תחומי ההשקעה האלו ועל עולם השקעות הנדל"ן באופן כללי במדריכים שלנו של פורטל הנדל"ן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

אולי תאהב גם:

ליצירת קשר מלאו פרטים

קטגוריות

כתבות אחרונות